tina_mor Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Snuppa vår på 5,5 måned har plutselig snudd litt i soverutinene....Før kunne vi legge henne og alt var såre vel...Nå "vil " hun ikke sove før senere og mye urolig før det også --hjelpe meg...hehe Legger henne ved 1830 tiden ca +/-. Da har hun fått nok mat /grøt og/eller melk + badet og skifet på. Men hun sutrer og gråter leeenge etterpå. Bør hun taes opp og sove på fanget?? Bysses i søvn?? hmmmm noen råd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 når du vet at hun er b¨åde mett og tørr i bleia ville jeg ikke tatt henne opp.. nå er sønnen min bare fem uker gammel da, men de første timene etter jeg har puttet han i sengen er det kun inn å gi smukken og stryke han litt i panna som gjelder.. når det er natt er det natt! men når de er sultne skal de selvsagt få mat =)
tina_mor Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 hehe - skjønner hva du mener, men hun har vært sååå flink med leggetidene fra hun var bare noen ukene gammel til nå. Men vi sliter litt med tenner også...fått 2 små hvite "prikker" allerede. Litt småfeber og merker det på avføringen bl.a Jeg sa også når hun var bare noen uker, nei vi skal ikke ta henne opp og gi etter...men når de gråter sårt leeeenge , så gjør man det!!!! Iallefall jeg gjør det;) Nå ligger hun og har nesten sovnet på sofaen her sammen med meg.....får legge henne tilbake i sengen nå og se
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 ja jeg lar han ikke skrike lenge.... virker som en evighet men er max ett min! så er det inn med smukken og ut igjen med tenner kan jo nattesøvnen bli litt verre,. jeg fikk visstnok min første tann når jeg var åtte uker, og var litt uheldig å ha med å gjøre da! håper hun sover nå da ?? Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå