Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Og denne tråden er for dem som stiller barbert....
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Bare en liten opplysning til dere som velger å stille glatt'a . . . . . Husk,når hårene vokser ,og dere evt er sydd etter alt fra smårifter til rupturer,så øker dere faren BETRAKTELIG for å få inngrodde hår,byller og infeksjoner . . . . . Men,selvfølgelig,opp til hver enkelt hva de ønsker:-)
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg kommer nok til og barbere meg. Skal uansett ha keisersnitt og da må hele "toppen" barberes, så tenkte det var like greit og bare gjøre det hjemme på forhånd dagen før. Tror det vil se litt dumt ut viss en er helt ribba oppe, og kjønnsleppene er overgrodde.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg bruker hårfjerningskrem et par uker før termin. Da har hårene fått vokst litt ut igjen før fødsel, er likevel ganske hårløs. I trusekanten og på leggene bruker jeg epilator. ( hårnappingsmaskin)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Hvordan er den å bruke? Epilatoren? Har lyst til å kjøpe, men er redd det er værre enn voks
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Jeg barberte i går og det var nok siste gang før fødselen. Har også hørt at det er bra å ha litt hår der nede, men det er måte på hva slags buskas man skal finne seg i. Hår er æsj etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Epilator er ikke verre enn voks. Første gangen jeg brukte den (på leggene) gjorde det veldig vondt. Det var nok fordi jeg var ganske hårete da. Siden den gang (snart ett år) har jeg brukt epilatoren ca hver 3.- 4. uke. Da har bare noen av hårene vokst ut igjen. Jeg blir liksom aldri hårete mer. Nå er det sikkert en mnd siden sist, og jeg har veldig lite hår på bena. Praktisk! Tenkte jeg bruker den en gang til før fødselen. Jeg har brukt den litt i trusekanten. Det er litt vondt og har derfor ikke orket mer enn bare kanten... Prøvde under armene, men det var ikke noe for meg. Jeg vil absolutt anbefale maskinen. Men kjøp en av god kvalitet. De koster ca 800 kr - 1000,- Lykke til!
kokosyklus Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Hvordan vet du dette, Anonym? "Bare en liten opplysning til dere som velger å stille glatt'a . . . . . Husk,når hårene vokser ,og dere evt er sydd etter alt fra smårifter til rupturer,så øker dere faren BETRAKTELIG for å få inngrodde hår,byller og infeksjoner . . . . . " Som regel revner man jo i mellom kjøttet og der er det svært lite hår å barbere bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå