Gå til innhold

Ang A-creme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange skryter av den, har den selv og synes den er god:) MEN, dere med allergiske barn, det er peanutolje i den, så vær oppmerksom på at barnet kan reagere på den...

Til informasjon, bare. Kjenner ei som prøvde det på sønnen sin, hun var ikke klar over at det var peanutolje i den, og barnet reagerte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste min reagerte ikke. Men, nå har vi prøvd en ganske ny krem. Lipikar heter den, og den er helt fantastisk til de som har veldig tørr hud.

Skrevet

Kor får du kjøpt den kremen?? ikkje A-creme for den har eg men syns ikkje den er like god på tulla, tenkte på Lipikar.

Ho får utslett på armane og hendane og litt ned over ryggen og låra når ho blir sjuk. Hadde farang med diare i slutten av november og da fikk ho eit kjempe utslett, trudde det var noko ho hadde ete, men så fikk ho diare nå og da kom det tilbake, bare ikkje så ille for ho var ikkje så sjuk. Det utslettet blir borte med da blir ho veldig tørr og rød. Har smurt med A-Cream men syns ikkje det hjelper så godt.

Andre idear tas i mot med takk

Skrevet

Den Lipikar kremen ahr jeg kjøpt på Vitus apotek her hvor jeg bor. Om de ikke har den på ditt apotek, så kan du sikkert høre om de kan bestille den.

Vi har prøvd mange kremer, og jeg må si denne er det aller beste. Den hjelper utrolig godt.

Skrevet

Exomega fra aderma er den beste kremen! For sensitiv og atopisk hud. Lett å smøre ut også.

Skrevet

Trur det er vitus her, skal sjekke det i morgo. Har konkludert med at det utslettet er måten kroppen hennars reagerer på diare. Har bare komme da uten at ho har ete noko spes.

Skrevet

Har prøvd A-derma, og brukt den en del. Men, Lipikar er bedre. Syns jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...