Gå til innhold

Stiller med ubarbert kjønn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en sjekk liste ..

Barberer du deg før fødselen , eller stiller du glatt?

Her er altså tråden for de som stiller med ubarbert kjønn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stiller med ubarbert jeg...

Gidder ikke i det hele tatt gå løs med høvelen.....

Take me as good made me...

Skrevet

Nei det gidder jeg iallefall ikke. :-) Stusser kanskje litt, men orker rett og slett ikke å styre mer med det. Ikke så lett å få til heller, med DEN magen. Og Nei, gubben får ikke lov. Haha. Er da litt sjenert....... :-))

Skrevet

Tukler ikke med den delen av meg, jeg. Har beskjeden hårvekst der fra naturens side, så det må bare godtas!

Skrevet

Signerer med denne..

gubben hadde nok gledelig stilt opp for meg, men så klør det så innmari når det begynner å vokse ut igjen, og så må man barbere på nytt..

Sfinx'n stiller BUSK til fødselen ja..

Skrevet

overgrodd ;-) Men skal be gubben om hjelp til leggene - de ble litt ujevnt gitt i disse strømpetider!

Skrevet

Har aldri barbert anna enn bikinilinja, så blir busk hos meg;)

Skrevet

Frittgående høne her ja! ;) hehe.......

Jordmødre sier at det er best at det er litt der nede pga bakterier og infeksjonsfare og sånn greier! :)

Dessuten så slenger jeg meg på Sfinxens uttalelse her.... Det klør så innmari når det vokser ut igjen!!! Arrrrgh!!! :S

Føler meg litt for pubertet om jeg er fullstendig shava og!

Jeg er ikke buskmann, men en buskkvinne!! ;) mohaha....... :D

Skrevet

signerer her...

Jeg føler meg litt flåsete viss jeg kommer med kjempe mage og frisyre på noe som er hovent og lite attraktivt for tiden... føler for å dekke til litt...

Skrevet

Er med i denne klubben jeg også. Det jeg er mest redd for er en ufrivillig omskjærlig hvis jeg drar frem høvlen. Pluss den kløinga da, må jo være helt jævelig hvis man blir klipt uff. Nei la det gro sier jeg bare, for det er bare jeg som skal nedi der på lenge lenge allikvel :-)

Skrevet

Jeg kommer ihvertfall IKKE til å barbere noe som helst før fødsel.

Skrevet

stiller med busk jeg og! søren heller om jeg tar sjangsen på å dra over med høvelen nå!! da kan det fort bli omskjæring ja...

Nei, får heller finne frem høvelen når magen og stinga er borte igjen :o)

Skrevet

tenkte ikke å være glatt, men ta det meste av håret noen uker før fødselen. men klarer det ikke selv, trenger hjelp av mannen min. liker ikke hår der nede, det klør..... har kun en stripe forran inngangen, og vil være sann når jeg føder og. men om jeg ikke får gjort det er det ikke krise....

Skrevet

Er igjen bare ei stripe her ja, og det var det sist også.

Lettere hvis man må sy. Er man ubarbert, kommer sikkert jordmor til å måtte gjøre dette før hun kan sy

Skrevet

Står forresten med speilet på do lokket, da år det kjempe fint å ta det selv, for da ser man hva man driver med.

Skrevet

Jeg får ikke til å barbere noe der nede nå, og akkurat det foretrekker jeg å gjøre uten hjelp fra mannen min. Så jeg stiller ubarbert, men kommer til å stusse litt da (det klarer jeg selv om sikten er dårlig!).... :-)

Skrevet

Blir ikke noe barbering her nei..Klør jo som bare søttan når det voker ut igjen..Og jeg tror det klør nok med stingene=p Dessuten så føler jeg ikke for å "pynte" meg for jordmora..Hehe

Skrevet

norsk kvalitets-skog her og, barberte bort alt for noen uker siden slik at det skulle bli jevnt, og lar nå bushen være fredet. hadde vært flaut uansett å prøve å barbere og så kommet til jordmor med litt sånn her og der hår som ble oversett og rifter og hele pakka :)

Skrevet

Skal frisere litt bare, men ikke barbere. Kommer til å gjøre nok vondt der nede i dagene etter fødselen og vil ikke ha kløe attpåtil!

Skrevet

Blir en lett stussing bare... al natural! :)

Skrevet

Her blir det bare stusset/trimmet litt.. Jeg driver ikke med ekstremsport i svangerskapet.. Hehe... Har jo ikke sjans til å se noen ting der nede..

Skrevet

Jeg er fødeklar nå, og magen er passe stor. Er ikke så lett som før å barbere seg nedentil da sikten er dårlig, men jeg får det da til helt fin fint. Man kjenner jo hvor det er hår og ikke, så ser ikke at det er noe problem og iallefall ta det minst en gang i uka. Ikke klør det når det vokser ut igjen heller syns jeg.

Syns faktisk nesten det er tyngre å ta leggene, heldigvis vokser hårene på leggen mine så sakte at det nesten er unødvendig å ta de mer enn en gang i uka maks.

Jeg gjør det mest for min egen del, føler meg lurvete med hår og så er det mye bedre for kjæresten (ja vi har fortsatt sex). Men når fødselen setter i gang så kommer jeg IKKE til å barbere meg for at jeg skal føde, er ikke jordmor jeg tar vekk buska for... hehe!! Det med infkesjoner å alt, det kan like lett skje noen med masse hår som noen uten.. Så det bryr jeg meg lite om.

Skrevet

Kommer også til å barbere/kreme ja...føler seg kanskje litt mer vel da? Og som nevnt over må jordmor uansett barbere om hun skal sy, noe som er ganske sannsynlig at man må..da er det bedre å få bestemme "frisyren" selv. Mer renslig uten hår enn med synest da jeg... og bedre for sexlivet også...føler seg kanskje litt mer fresh og har litt mer lyst på sex da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...