Gå til innhold

Ul bilder hvor man ser kjønnet tydelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lagt ut noen slike bilder?? Både gutter og jenter:)

Sambo vil absolutt ikke at vi skal vite kjønn...hehe å jeg klarer ikke å styre nyskjerrigheten min...tenkte kansje det hjelper om jeg vet hva jeg skal se etter hehe...å kan man se noe på ul 10 uker?? Jeg var på ul da. å på bildet tror jeg etter å ha glodd meg blå at jeg ser "noe" der nede hehe....men det er kansje litt tidlig. Skal på ordinær ul om 2 uker å da er jeg i uke 19.

Blir kjempeglad for svar:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lagt ut noen bilder, men da vi ventet gutt, kunne vi tydelig se både pungen, og den lille tissefanten på filmen :) Husk på å få filmet det hele ;)

Nå venter vi jente, og legen sa, at det var de "to hvite stripene" som fortalte at det var en jente. Han mente også at han så "foldene" som var kjønnsleppene, men vi såg kun de stripene :)

Skrevet

Vi var på UL ...ja, når var det...har mistet litt tidsperspektiv nå i jula, hehe...den 20., tror jeg det var. Jeg var da 19 uker på vei. Vi fikk vite kjønn, men måtte spesifikt be om bilde av snurrebassen hans, så jeg tror det er høyst usansynlig at du ser noe på de bildene desverre ;-).

Jeg hadde forøvrig samme dilemma -Jeg ville VELDIG gjerne vite noe, men samboeren var veldig steil på å IKKE vite noe, men han kom på gli etterhvert gudskjelov, hehe. Kjente at jeg ble helt gaaal av tanken på å gå 5 mnd til og ikke vite. Det hadde vært en ting hvis de ikke hadde klart å sett det, men... Samboeren er veldig glad for at han ombestemte seg nå da hehe.

Lykke til!

Skrevet

tuuuuuusen tuuuuusen takk snille deg:)

Dette var jo helt perfekt:) hehe nå blir jeg sittende ei stund ja!

Helt genialt jo:)

:)

Skrevet

Hehe jeg tenkte kansje jeg skulle klare å se det under seansen jeg da men jeg blir vel så opptatt og rørt av å se h*n i det hele tatt tenker jeg...avtalen vår er egentlig å ikke vite, det er først nå jeg har blitt helt besatt av at jeg bare må vite det....har en liten gutt fra før å litt guttefølelse nå også...har så sinnsykt lyst til å begynne å planlegge barnerom osv hehe men har jeg forstått rikitg da at det er 3 streker på gutt og to på jente?? eller ser man fakisk hele tissen stike ut på gutter? hmmm de ligger jo med bena i kryss å navlestrengen innimellom gjør de ikke??

Skrevet

Kommer an på hvor langt du er på vei om de ligger så trangt at bena er i kryss. På vår UL i uke 18 hadde hun forholdsvis god plass og krysset ikke bena, navlestrengen lå heller ikke i veien. Jm viste oss noen hvite prikker/striper og sa at det garantert var kjønnslepper. "Hadde dette vært en gutt ville dere garantert sett både pung og tiss stikke tydelig ut, ihvertfall i denne vinkelen" sa hun(fikk sett rett under),

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...