Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Så får jeg håpe at spiren vil være hos meg denne gangen og at jeg får en liten tass i august/september 2008.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Lykke til Villemo,la oss håpe det blir stor babylykke til neste høst ! Klem fra
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye Villemo=) Nå satser vi alt på at det går bra for deg=)!!! Masse lykke til og stor klem=)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så masse:-) Skal krysse fingrene for at alt går kjempefint og du får en liten bebis på sensommeren:-))
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Wow som det kryr av positive tester her om dagen. Gratulerer såå mye
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Grattis snuppa ) krysser alt...
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Det har liksom ikke gått opp for meg helt enda,dette. Kastet testen min i dag, måtte se enda en gang på den. Like positiv. Har foreviget den på bilde, både på mobilen og kamera. Må stadig vekk se på den testen ;-) Jeg har jo blitt gravid flere ganger og jeg har mistet flere ganger. Derfor er jeg så i forsvarsposisjon nå, jeg forventer vel egentlig at jeg skal begynne å blø når som helst. Testet på dag 14, så jeg tror ikke den otrivellesprøyta henger igjen heller. En vet jo aldri...... Gleder meg til å få dette fastslått på ul, så vet jeg om det bor noen der inne, eller om hybelen er tom.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Ja, jeg skjønner hva du mener med at det er vanskelig å tro. Men håper du klarer å nyte den strimen av håp som du nå har fått. Også krysser jeg fingre og tær for at spiren klorer seg fast hos deg denne gangen!!!
Snooopi Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer! Du må tro på at spiren sitter!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 Gratulerer med positiv test ) Denne gangen går det bra!!! Tenk positive tanker og det positive gror!!!
lilly01 Skrevet 28. desember 2007 #14 Skrevet 28. desember 2007 GRATTIS,GRATTIS Det var koslig att du fick en positiv streck. Førstår om du ikke kan gledje dig riktigt. Får håpe julenissen har satt spiren ordentligt fast denne gangen. Masse lycke til, ska hålla hårt i tummarna mina. Klem
74skytte Skrevet 28. desember 2007 #15 Skrevet 28. desember 2007 Så bra!!! Gratulerer! Kos deg masse med spiren. Dette går nok bra.
linn 80 Skrevet 28. desember 2007 #16 Skrevet 28. desember 2007 gratulerer så mye,dette kommer til å gå bra ) lykke til!! klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 31. desember 2007 #17 Skrevet 31. desember 2007 Hurra! Jeg ønsker bula lykke til på "gravid slitere"! :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #18 Skrevet 1. januar 2008 Blir på assistert jeg ,til jeg føler meg trygg på dette,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå