Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så får jeg håpe at spiren vil være hos meg denne gangen og at jeg får en liten tass i august/september 2008.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Villemo,la oss håpe det blir stor babylykke til neste høst !

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye Villemo=)

Nå satser vi alt på at det går bra for deg=)!!!

Masse lykke til og stor klem=)

Skrevet

Gratulerer så masse:-) Skal krysse fingrene for at alt går kjempefint og du får en liten bebis på sensommeren:-))

Skrevet

Wow som det kryr av positive tester her om dagen. Gratulerer såå mye

Skrevet

Grattis snuppa :o) krysser alt...

Skrevet

Det har liksom ikke gått opp for meg helt enda,dette. Kastet testen min i dag, måtte se enda en gang på den. Like positiv.

Har foreviget den på bilde, både på mobilen og kamera.

Må stadig vekk se på den testen ;-)

 

Jeg har jo blitt gravid flere ganger og jeg har mistet flere ganger. Derfor er jeg så i forsvarsposisjon nå, jeg forventer vel egentlig at jeg skal begynne å blø når som helst.

Testet på dag 14, så jeg tror ikke den otrivellesprøyta henger igjen heller.

En vet jo aldri......

 

Gleder meg til å få dette fastslått på ul, så vet jeg om det bor noen der inne, eller om hybelen er tom.

 

Skrevet

Ja, jeg skjønner hva du mener med at det er vanskelig å tro. Men håper du klarer å nyte den strimen av håp som du nå har fått. Også krysser jeg fingre og tær for at spiren klorer seg fast hos deg denne gangen!!!

Skrevet

Gratulerer!

 

Du må tro på at spiren sitter!

Skrevet

Gratulerer med positiv test :o)

 

Denne gangen går det bra!!! Tenk positive tanker og det positive gror!!!

Skrevet

GRATTIS,GRATTIS

Det var koslig att du fick en positiv streck. Førstår om du ikke kan gledje dig riktigt. Får håpe julenissen har satt spiren ordentligt fast denne gangen. Masse lycke til, ska hålla hårt i tummarna mina.

Klem

Skrevet

Så bra!!! Gratulerer! Kos deg masse med spiren. Dette går nok bra.

Skrevet

gratulerer så mye,dette kommer til å gå bra :o) lykke til!!

klem

Skrevet

Hurra!

 

Jeg ønsker bula lykke til på "gravid slitere"!

 

:-)

:-)

:-)

:-)

:-)

:-)

Skrevet

Blir på assistert jeg ,til jeg føler meg trygg på dette,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...