Gå til innhold

Hva skal dere bytte i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte ex antall med esker lego og andre leker til ungene, tenkte og bare få tilgodelapp om det lar seg gjøre så kan man heller handle når det er salg og gode avslag om det er noe de ønsker seg veldig.

Ellers skal jeg bytte en grusom badevekt som jeg veier 8 kilo mer på enn den vi har og som vi vet er korrekt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi vert veldig heldig i år...har snakket litt med familien under julegaveinnkjøpene så her ble det ingenting å bytte - hverken for lillegutt eller meg :)

Helt utrolig ..men veldig deilig.

Veldig smart å få tilgodelapp å heller handle litt på andre dager enn akkurat nå som det gjerne er kaos i butikkene ja...

Og den badevekten hadde jeg GARANTERT byttet inn igjen ja..hvem vil ha en som viser så feil..

Skrevet

Jeg skal på Princess og se om jeg kan få byttet noen sengklær jeg fikk av min mormor. Det var grått, leopardmønster + blomster. Ikke helt min smak. Prislappen hang på. Er kjøpt på salg, så det spørs vel om det går an å bytte. Ellers skal vi beholde resten!

Skrevet

Absolutt ingenting, men jeg skal inn å bruke opp gavekortene jeg har fått til jul, har lyst å endre litt på stuen hehe så her blir det nye lamper og gardiner ol. gleder meg :):):) har ikke fortalt noe til sambo enda da, siden han ikke er helt glad for at jeg er en person som trenger forandring, OFTE.. hehe ommøblering og styr hele veien hehe

Skrevet

skal bytte ene lekehandlevogna mini fikk.Fikk 2 stk så

Bytter vel til no |||duplo

Skrevet

He skal vi bytte dupplo han fikk som vi allerede har, klær han har fått i kjempe stor str som ikke passer før om over et år og en cd vi alledere har.. Ellers har vi ikke så mye å bytte :)

Skrevet

Barna fikk boken om muldvarpen som ble bæsjet på. Den har de fra før så den skal byttes.

Svært sjeldent vi bytter julegaver. Syns det er litt utakknemlig ihvertfall så lenge det er helt greie ting man ikke har fra før.

Skrevet

Skal bytte noen klær i str. 6 år som gullet på halvannet fikk.

Får se om jeg rekker å bytte det i morgen.

Skrevet

vi skal bytte noen klær til snupp som ikke var helt vår smak... ellers er det noe jeg skulle ønske det gikk an å bytte, da... :o/

er egentlig veldig fornøyd, fikk mye fint til snupp og oss selv :o)

Skrevet

hehe

gutten vår på 2 fikk og klær i str 6 år

og uten merkelapp så får nok ikke byttet

Skrevet

skal ikke ut i morgen da.. men en annen dag..;)

vi må bytte

- "koffert" med bestikk.. fikk to...

- ullebody til snuppa (var alt for stor)

- noen klær til snuppa (alt for stor de også)

- genser til meg selv(har helt make)

- lysestake - vi har alt for mange

ble hvis en del..;) men det er bedre å bytte det enn at det aldri blir brukt

Skrevet

Husk at klær som oftest¨må byttes i romjulen, da salget ofte starter rett over nyttår. Er man uheldig at det er satt ned, så får en den prisen det er satt ned til..

Skrevet

skal bytte en hel babydress med føtter og alt som hadde passet når mini var 6 mnd kanksje? nå er han 14 mnd og har gått lenge? hva skal han med en for liten sparkedress?? må bare finne ut hvor den er kjøpt hen..

Skrevet

Eg kjøpte klær til ungane på H&M og genseren til tulla var det høl i... Var ein brun strikke genser med rosa skjorte inni. Også må eg prøve noko klær som ho fikk av besta for eg er litt usikker på om genseren er liten, er str 86 men det er det ho brukar nå, jakka ho fikk til den var 92 også var buksa 98 men den syns ho såg så liten ut. Det er skrive på lappen så eg får bytta det, må bare prøve det først.

Er bare i morgo eg har tid til å reise dit au for eg må kjøre ca 5mil ein veg for å komma meg til H&M og det andre var name it.

Skrevet

Vi skal byte en bok "godnatt historier for jenter" har den fra før av også :)

Skrevet

Her må vi bytte en joggedress til junior. Den var litt for liten.

Også vil vi bytte en dress som snuppa fikk... De fargene som var på var ikke de peneste.. og vi synes det er greit om junior kan arve den.

Skrevet

hun fikk 2 bad til dukkehuset sitt, bytte det ene. ellers var alt annet passende:o)

Skrevet

Må bytte noen gensere som var for små, men likte dem godt så håper vi får samme bare i større str. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...