Gå til innhold

Til dere som har barn i skolen,ang sfo.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sfo stengt i vinterferie og høstferie??Noen som vet???Vi bor i bergen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som leder i SFO, og vi har åpent alle skolefridager som ikke er røde. Det er forskjellig praksis, men sjekk årsplanen som dere har fått, der står det sikkert. Er det åpent der i romjula da? Det kan være en indikasjon på om det er åpent i andre ferier...

Skrevet

De har åpent nå i rom julen,og det syns nå jeg er rett.Selv om vi har nå vårt barn hjemme...Det er jo vanlige dager...Vi satt bare å snakket om det,og det er såå fryktelig dumt om en av oss m¨å bruke 1 ferie uke i vinterferien...Men får håpe de er åpen...

Skrevet

Da tror jeg nok det er åpent i andre ferier også, snakket med ei anna som jobbet i SFO og de hadde stengt i romjula...

Skrevet

supert,håper det :-) Takk for hjelpen:-)

Skrevet

jeg er SFO-leder i Bergen..og i Bergen skal alle SFO-er ha åpent alle svarte dager i året, utenom juli måned, og 5 planleggingsdager. Hvor de velger å legge planleggingsdagene kan variere veldig fra skole til skole...men dere har vel fått en oversikt over langdager og planleggingsdager ved skolestart??

Skrevet

jo vi har fått,men jeg er ett surrehode så hvor jeg har lagt den er kke så godt å sii..Da satser jeg på at der er åpent da,når jeg tenker meg om,så hva jo han på sfo i høstferien,så da er de nok åpen i vinterferien og...

Skrevet

Bare spørr SFO-leder etter nyttår du...er ingen skam å si fra om det...:-) er jo greit å kunne planlegge litt da...du kan jo bare spørre om han / hun har en oversikt over planleggingsdager / langdager...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...