Trenger hjelp!! Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har sfo stengt i vinterferie og høstferie??Noen som vet???Vi bor i bergen...
cheni Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg jobber som leder i SFO, og vi har åpent alle skolefridager som ikke er røde. Det er forskjellig praksis, men sjekk årsplanen som dere har fått, der står det sikkert. Er det åpent der i romjula da? Det kan være en indikasjon på om det er åpent i andre ferier...
Trenger hjelp!! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 De har åpent nå i rom julen,og det syns nå jeg er rett.Selv om vi har nå vårt barn hjemme...Det er jo vanlige dager...Vi satt bare å snakket om det,og det er såå fryktelig dumt om en av oss m¨å bruke 1 ferie uke i vinterferien...Men får håpe de er åpen...
cheni Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Da tror jeg nok det er åpent i andre ferier også, snakket med ei anna som jobbet i SFO og de hadde stengt i romjula...
Trenger hjelp!! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 supert,håper det :-) Takk for hjelpen:-)
murmelmamma Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 jeg er SFO-leder i Bergen..og i Bergen skal alle SFO-er ha åpent alle svarte dager i året, utenom juli måned, og 5 planleggingsdager. Hvor de velger å legge planleggingsdagene kan variere veldig fra skole til skole...men dere har vel fått en oversikt over langdager og planleggingsdager ved skolestart??
Trenger hjelp!! Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 jo vi har fått,men jeg er ett surrehode så hvor jeg har lagt den er kke så godt å sii..Da satser jeg på at der er åpent da,når jeg tenker meg om,så hva jo han på sfo i høstferien,så da er de nok åpen i vinterferien og...
murmelmamma Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Bare spørr SFO-leder etter nyttår du...er ingen skam å si fra om det...:-) er jo greit å kunne planlegge litt da...du kan jo bare spørre om han / hun har en oversikt over planleggingsdager / langdager... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå