Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 om å gjøre å få flest blyanter under puppene:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 betyr at jeg ikke får være med det da:-)
Happy Ignorant Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Hvor mange får du under der da Yppert?
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 og jeg som har små hengepupper.... ...... til vanlig! Moahhahaaa, nå er jeg preggis og da er det ikke så ille ME LOVE! Helt til barn nr 3 kommer, da ser dem ut som sokker med små stein i again
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Jeg får ingen Loiz. her er det kun en veltrent pectoralis som er synlig:-)
Happy Ignorant Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Akk ja, da er du nok utestengt fra konkurransen...
Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 Hehe joda yppert... putt den under snabben du for å sjekke potensen hehehe
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Var det jeg regna med ja:-) Kan ikke du fyre opp en ny vaksinedebatt snart da? har vært så stille her inne i det siste:-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 hrmmmmmffffff... det er feigt parti, da min henger aldri... må stable oppå, for å se hvor mange den tar før den bøyer seg nedover da:-)
Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2007 Ja det var en idè hehehe... men du, ikke prøv å tenke på morra di da! (det er lov å sitte bilder i hodet sånn at du ikke får den opp!)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 Har prøvd det meste... er bare en sykdom jeg har. Rammer 1 av 10 000000 mannfolk:-)
Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2007 hehehe kaller du det en sykdom? kjenner mange menn som kunne tenke seg å være i ditt sted! får håpe potensen går vekk den dagen du tar kvelden, så ikke familien må betale ekstra for en litt dypere kiste hehe
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. desember 2007 #13 Skrevet 26. desember 2007 gidder ikke teste blyanter, men fjærnkontrollen til tv falt ikke ned. vinner jeg da?
Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. desember 2007 hehehe du leder så langt ihvertfall
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #15 Skrevet 26. desember 2007 Måtte prøve med fjernkontrollen jeg også nå, og den falt ikke ned.... prøvde med den til dvden ( som er større ) og den falt heller ikke ned... men jeg satt da, det gjelder kanskje ikke da....?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. desember 2007 #16 Skrevet 26. desember 2007 jippi jeg kan være stolt over mine store tunge mamas. ;o?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. desember 2007 #17 Skrevet 26. desember 2007 pokker og jeg som trodde jeg hadde noe å skryte av ;D
Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 26. desember 2007 hehehe.. jeg har foreløpig prøvd med fire blyanter og de falt ikke.. hmmm.. tror ikke jeg orker å prøve fler, jeg er 21 år og selvtilliten sank betraktelig hehehe
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. desember 2007 #19 Skrevet 26. desember 2007 vel jeg fikk en bryst reduksjon med løft som 23 åring. da fikk jeg diagnosen store tunge mamas. og det var grunnen til at statten betalte min opperasjon. nå er puppene nok en gang etter amming store som pokker heldigvis ikke fult så store som sist. men likevel holder de en fjærn kontroll. Fnis
Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 26. desember 2007 Ja jeg får dekket mageplastikk og brystløft når jeg har tatt av litt mer.. kuttet ut slankingen i julen, for det hadde vært dødfødt likevel. så starter over nyttår.. hehe det er ikke det man gjør mellom jul og nyttår som er farlig, det er det man gjør mellom nyttår og jul
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 27. desember 2007 #21 Skrevet 27. desember 2007 Jeg prøvde med en snusboks som lå her, og den satt gett... =(
prekæs Skrevet 27. desember 2007 #22 Skrevet 27. desember 2007 Skjønner ikke no, jeg. Ingenting vil sitte her...
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #23 Skrevet 27. desember 2007 Nei, takk Gud! Ingenting sitter her - as of yet... Håper det ikke endrer seg drastisk med årene:P!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå