Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hva koster noe sånt? Ser så utrolig genialt ut i forhold til den der babybjørnselen jeg hadde forrige gang (au ryggen når barnet ble 4-5 mnd...). Hvor kjøpes det?
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 www.babyhawk.com www.tettinntil.no (her finner du lenker i haugevis til butikker og masse annen informasjon om både MT og annet bæretøy, samt datoer for bæretreff hvor du kan prøve de forskjellige tingene:)
~Maja Mor~ Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har mei tai og elsker den. Jeg kjøpte min på www.lotusbarn.no. Men sjekk www.tettinntil.no, der finner du alt du trenger å vite :-)
freebird Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 En Mei Tai ER helt genial i forhold til BB, den fordeler vekten mye bedre og er sååå komfortabel. Men skulle jeg valgt omigjen ville jeg kjøpt en ergo-sele el.l. i stedet for MT, det kan bli litt mye hassel med de lange båndene som skal knytes. Ikke at det er vanskelig å bruke den, men jeg synes bare det blir litt mye knuter osv. Jeg kjøpte en BabyHawk, den koster 700 kr tror jeg. Ergo-selen ligger vel på samme pris. Hvis du har tenkt å bære mye kan du få kjøpt fine ponchoer med hull til barnets hode, da holdes både mor og barn varme året rundt uten å måtte gå med åpen jakke. )
~Maja Mor~ Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 baby versjonen. Kjøpte den da han var nesten 4 mnd. Genial!
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Har en babyhawk i som er kjøpt i sommer og aldri brukt. Kjøpte den for 800kr hos dotedot.com Den kan du få kjøpe for 500 kr om du vil... den er sort med et nydelig sommerfugl mønster på....
Forskeren Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 mammaen til goingen: Jeg har sendt deg PM!
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Ambivalent! Har endelig svart deg på pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå