Oliver`s Mamma Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Er det noen som har merket de har fått uren hud ved bruk av folat??? Leste det i et annet innlegg på en annen side...
Skatt i magen :) Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 jeg har gått på folat 5 uker nå, men har ikke merket noe til kviser eller uren hud å jeg pleier ikke å ha kviser ellers heller da.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Eg har fått litt mer uren hud. men vet kje om d komme av de..D e kje mye men eg merke d litt...har gått på folat i to mnd.
anesam Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 JAAAA!!! trodde egentlig det var pga graviditeten at kvisene kom jeg da... men det forklarer en del! :-)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 SHIT... det har jeg ikke tenkt på før jeg leste dette innlegget, men har slitt med kviser siden mai og det var da vi startet med prøvingen....at jeg ikke tenkte på det da!!
honey,5pp Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Har spist folat i 4 mnd og har til tider mye kviser.. Visste ikke at det kom av folaten.. trodde det var fordi jeg ikke gikk på p-piller lengre jeg! Greit å vite:)
kropp Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Hmmmmmmmm kanksje det er derfor jeg har fått så amnge kviser....
Tuttelure Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 hm jeg har tatt folat i 4 mnd, og ikke merka noe spesielt. bare rundt menstider.. så det tror jeg ikke har noe m folat å gjøre.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. desember 2007 #9 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har gått på folat i 3-4 mnd, men merket først kvisene nå. Trodde det var stress og tørr inneluft som var årsaken, nå heller jeg mer mot graviditet som årsak. Så her i gården fikk jeg ikke kviser av folat. Er nok hormonene som gir kviser hos meg iallefall
Sharlis Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Dette er min 3dje gang jeg er gravid,og jeg har aldri vært plaget av kviser,men i graviditetene så har jeg hatt litt kviser...i denne graviditeten så tar jeg 10 ganger større dose enn det som er vanlig med folsyre,og har ikke kviser,bare litt uren hud..men det har med graviditeten å gjøre. Lykke til med graviditetene.
Giinaღ Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Samme her. Har vært plaget med store kviser i de mnd. jeg har brukt folat. Ble litt ekstra med uren hud også de to mnd. jeg var gravid (hatt 1 MA). Trodde man skulle få ren og fin hud av B-vitaminer jeg da men... (folat er jo en type for b-vitamin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå