Gå til innhold

øvelser/stillinger for å snu baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 37 og tror baby har snudd seg med setet ned.. er det noe jeg kan gjøre slik at den snur seg igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det finnes en yogastilling for å snu baby i seteleie. Ser på skravle at du har fått et svar hvor stillingen er beskrevet. Bena på gulvet, hev rumpa og ryggen i været, hode, skuldre og ben i underlaget, mens resten av kroppen da blir i en linje:-) For å fremme det at babyen snur seg skal man stå i stillingen så lenge man orker, tror det var opptil 20 minutter som anbefales. Min lå i seteleie, og jeg sto i den stillingen hver dag så lenge jeg orket. Han snudde seg, men er jo ikke sikkert det var på grunn av det da;-)

Skrevet

Jeg har lest et gammel kjærringråd om at du kan prøve å ligge på ryggen på gulvet med beina i 90 grader oppetter en vegg. Altså rumpa helt inntil veggen og beina rett opp. Vet ikke om det hjelper, men det var et kjærringråd.............. :-) Lykke til.

Skrevet

Leste en plass at du kan feste en bjelle eller noe annet som lager lyd ved glidelåsen på buksen, så snur kaskje beibien seg etter lyden. Evt. sette hodetelefoner med musikk nederst på magen slik at h*n snur seg for å høre musikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...