Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Her er det rolig og deilig nå. PÅ Julaften feira vi med stofamilien ( vi var 16stk), en vi tok mange av gavene på dagen før vi dro i selskapet hos mamma og pappa. Så de små var rolige og fornøyde. Ser ingen hensikt i å la de minste vente på gavene til sene kvelden...bedre å porsonere ut gaver fra morgenen og utover dagen så de får lekt med alt uten å bli overvelda.. Ikke har de fått alle gavene enn heller...gavene fra svoigers får de til helga når vi skal dit..så blir det en ekstra julaften.. Slik har vi gjort det siste par åra med suksess og minimalt med stress. Er utrolig hva de små får..og vi foreldre er jo ikke alltid helt gode heler..hehe....leker er jo så billige nå at man kan jo kjøpe med seg halve lekebutikken snart uten å blakke seg :-D Og mye har lyd...noe vi angrer LITT på akkurat nå når det står 3-4leker med lyd på og surrer i hver krok her...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 ja, vi har hatt det kjempekoselig ) vært sammen med mamma og pappa, mormor og morfar var heldigvis friske i år, så de var der de også ) nissen kom, og det var stas!!! lille var helt gira hele kvelden, hun koset seg virkelig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå