Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har så inderlig vondt i et punkt rett oppa for rompa. når jeg går eller snur på meg.. får litt svikt i ene foten også.. noen som vet hva det kan vere? har det noe med bekken å gjøere?? Jobber i butikk der jeg går dagen lang og skal det vere slik ser jeg tung på de. søren også... er 4,5 mndr på vei
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Tror det hadde vært lurt med et lege besøk så du hadde fått undersøkt saken nærmere!Ikke bra å gå rundt å ha ondt altså.... Kom deg til legen du på nyåret!!!
☆ gullverdt <3 Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 ja gå å hør med legen. men jeg har akkurat det samme,det er dritt vondt til tider(i de smilehullene)i korsryggen,det stråler ned i høyre bein inniblandt,fikk bare beskjed at det er bekkenet som vokser,og at musklaturen i ryggen blir slappere med de hormonforandringene, det var isjas nerven som stråler ned i beina men det var ikke farlig...var ganske vanlig sa han... men er nok lurt av deg å gå til legen å høre.
lizamor Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Hm! Virker kjent! Det kan minne om bekkenløsningssymptomer. Det med svikt i benet høres spes.skummelt ut. Du bør være forsiktig! Det er sånt man kan ende opp med krykker av,hvis du presser deg for mye på jobb. Best å sjekke det ut hos legen slik at du kan få evt behandling/sykmelding.Bekkenløsning er ikke til å spøke med! Jeg har det selv,og sliter med å gå. Lykke til ! Klems fra meg.
*Super*Mamman* Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Ja, slik har jeg også det i perioder. Jordmoren min mente at det kunne være svangerskapsisjias, siden jeg også har slike ekkle ilinger og svikt nedover bena...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå