Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så inderlig vondt i et punkt rett oppa for rompa. når jeg går eller snur på meg.. får litt svikt i ene foten også.. noen som vet hva det kan vere? har det noe med bekken å gjøere?? Jobber i butikk der jeg går dagen lang og skal det vere slik ser jeg tung på de. søren også... er 4,5 mndr på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det hadde vært lurt med et lege besøk så du hadde fått undersøkt saken nærmere!Ikke bra å gå rundt å ha ondt altså....

Kom deg til legen du på nyåret!!!

Skrevet

ja gå å hør med legen.

men jeg har akkurat det samme,det er dritt vondt til tider(i de smilehullene)i korsryggen,det stråler ned i høyre bein inniblandt,fikk bare beskjed at det er bekkenet som vokser,og at musklaturen i ryggen blir slappere med de hormonforandringene,

det var isjas nerven som stråler ned i beina men det var ikke farlig...var ganske vanlig sa han...

men er nok lurt av deg å gå til legen å høre.

Skrevet

Hm! Virker kjent! Det kan minne om bekkenløsningssymptomer. Det med svikt i benet høres spes.skummelt ut. Du bør være forsiktig! Det er sånt man kan ende opp med krykker av,hvis du presser deg for mye på jobb. Best å sjekke det ut hos legen slik at du kan få evt behandling/sykmelding.Bekkenløsning er ikke til å spøke med! Jeg har det selv,og sliter med å gå.

Lykke til !

Klems fra meg.

Skrevet

Ja, slik har jeg også det i perioder. Jordmoren min mente at det kunne være svangerskapsisjias, siden jeg også har slike ekkle ilinger og svikt nedover bena...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...