Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg spurte samboeren min om vi skulle ha sex, for å prøve å sette i gang fødselen. Da sa han at han hadde lest at analsex var det beste, pga at stoffene i sæden som påvirker fødselen tas bedre opp i kroppen da. Er dette sant, tror dere?
Galskapens overhode Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 nei.. Disse stoffene fungerer best direkte PÅ livmorhalsen.. Det er der alle modningspiller med de samme aktive stoffene settes også.. Er livmorhalsen og ikke hele kroppen som skal modnes..
Marit & de 3 knøttene Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Hehehehe...nå lo jeg godt!!! En liten luring den samboeren din tror jeg!! ;-))
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 rart at han ville ha anal sex uten kondom, der hvor det er så forurenset, han han ikke redd bakterien i analknalen? Ikke bli fornærmet;) Er bare nyssgjerrig å få vite hvordan man ungår infeksjoner når man har ubeskyttet analsex!
kokosyklus Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 He he he:) Smarting:) for hva gjør man vel ikke for å få igang fødselene:) Lite visste han at du får svar her inne:) Så søt han er!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Til anonym 19.07 ..26.12.2007 Hvis man har ubeskyttet analsex er det viktig at man er veldig nøye med hygienen etterpå. Hverken jeg eller sambo har vært plaget med noe i etterkant av analsex. Men man kan IKKE gå fra anal til vaginal under samleiet.. Da er det stor fare for å dra med seg uønskede baterier over til et skjørt miljø.. Hilsen enda en
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Takk for svaret, det var intresant;) Har aldri hatt analsex, men er velidig nyssgjerrig må bare si det he he, kanskje i framtiden hvem vet, akuratt nå har vi det bra sånn klassisk måte:) en ting er sikkert sex fungerer bra, når man vil stimulere fødsel, men da vaginalt har jeg hørt, så kos deg!!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Dette har jeg aldri hørt, men for at fødselen skal starte etter sex, burde vagina "bades" i sperm står det i bøkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå