nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har dere hatt en fin jul så langt? Funnet ut om bursdagen blir i barnehagen? Hva ønsker prinsessa seg da? Fikk vel mer enn nok til jul... ;o) Klem
Gulosten™ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Hei hei:) Regner med bursdagen blir her hjemme jeg.... Hehe. Hun fikk mer enn nok til jul egentlig, forbausende lite leker. Men jeg har vært flink til å ønske meg de riktige tingene til henne:P Men mangler litt spill, syns jeg... Enkle spill eller puslespill, og høyhalsa gensere eller andre type gensere til å ha underst nå på vintern. Og strømpebukse fikk hun faktisk bare to av, og den ene var i str 8 år... Hjelpe meg. Fikk forresten julekortet fra dere, det var nyyydelig. Håper dere blir like sløve på å sende julekort om et par år som jeg er nå. Det var veldig stas de 2 første åra, nå sendte jeg bare enkle kort til de nærmeste i familien.. Hihi.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 størrelse 8 år? ha ha!!! lillesnupp fikk body i str 1,5 da hun ble født... med sine 2550g... ha ha kommer nok til å bli færre julekort nesteår, ja! sendte ut 50 stk nå, og det koster jo en del... vet at jeg ikke får tilbake kort, men synes det hadde vært hyggelig om vi fikk en sms eller noe fra vennene våre og at de setter pris på at vi sender ut... ellers gidder jeg ikke!!! ække vits hvis de ikke bryr seg liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå