LanoLotte14.07.2008 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har hatt skikkelig vondt i ryggen i flere dager nå, ikke kun et sted med over hele ryggen. Jeg er så redd om det er begynnelsen på SA, har jo lest så mye om det i det siste, jeg er 11 + 0. Hva skal til for å få en sykemelding? Jeg vil ikke gå rundt med sånn på jobben, jeg har en jobb med masse tunge løft og går veldig mye
Erisa* Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Når du er 11+0 er du heldigvis over den farligste perioden med tanke på SA. Men det kan være lurt å ta kroppen på alvor likevel! Høres ut som at du jobber i helsevesenet eller sånn? er ikke bare greit det når man er gravid... Mitt råd er at du snakker med legen din om det. Min lege har vært veldig forståelsesfull, og har gitt meg sykemelding når jeg har følt jeg har trengt det. Kanskje dere kan finne et opplegg som er mindre belastende for deg på jobben? Det er i alle fall lurt å snakke med legen om det:) Lykke til! Jeg hadde forresten ganske mye vondt i ryggen, spesielt mot slutten av første trimester og på starten av andre, uten at noe var galt. Når jeg hadde en SA i forrige svangerskap, så blødde jeg og hadde KJEMPEVONDT, ingen tvil om at det var noe annet. Litt sånne murringer og stiv og vond rygg er nok helt normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå