Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har noen av dere hatt det, og hvor lenge før det ble oppdaget?
Spice65 Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk det av exen og gikk med det i 6 mnd, hadde ingen symptomer men det ødela egglederene mine, da jeg før hadde lett for å bli gravid, men når jeg og sambo hadde prøvd i 14pp fikk jeg lap og egglederene var delvis tette, gangen etter lap ble jeg gravid (men det endte dessverre i ma/blæremola uke 8 for 5 dager siden)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Huff.. det var leit å høre. Jeg har hatt det, men vet ikke hvor lenge. Maks 4mnd. Hørt man kan bli steril. Så redd for det.
lilla jag Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 hei,du.vet åssen det er å gå å være redd for å ikke kunne bli gravid pga klamydia,så jeg måtte bare svare. jeg fikk det av eksen.gikk med det lenge.iallefall 1 års tid,tror jeg.hadde ingen symptomer og eksen gadd ikke å si noe. men jeg ble gravid en stund etterpå bare ved at jeg glemte å bruke kondom 1 gang.så man trenger nødvendigvis ikke å bli steril av det. hadde jeg vært deg,hadde jeg prate med legen.kanskje han/hun kan hjelpe deg så du slipper å gå å bekymre deg for det.for det er vondt. ønsker deg lykke til og håper virkelig at det viser seg at alt er som det skal!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå