Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Klarer ikke ligge på en side lenge om gangen før jeg må snu meg over til den andre siden.. Skikkelig ilninger og verk i hoftene... Jeg har ca 4 uker til termin.. Andre?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 JA!! Det verker! Aaaaaaaauuuuuuuu....
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 termin nesten samtidig vi:) jeg har 28.01.08:)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Ja det gjør kjempevondt Har hatt vondt i ca fire-fem uker nå. Har ei uke igjen imorgen, og de siste dagene har det blitt helt uutholdelig, både når jeg sitter og ligger. Må snu meg hver gang jeg våkner, og det er ikke sjelden. Men så har jeg heldigvis ikke så lenge igjen nå
Myrini Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Her i gården går det på kramper i beina. Spesielt herlig når tærne krøller seg - not!!! Da er det bare å komme seg ut av senga i en fart - noe som i seg selv er en umulighet - og strekke ut... Så er det å baksere seg i seng igjen og kanskje få noen timer på øret før tissetrangen melder seg
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Jeg og gjør det,men jeg er ikke mer enn i uke 17..
valentinebarn & kvinnedagsbarn Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 er i uke 30 og har vært slik en stund allerede, men ikke bare på natt, også hvis jeg hviler på sofaen
Dugong Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Ja, og har hatt det sånn nokre veker. Eg syns det hjelper å støtta opp med puter. Har ei under magen, ei til ryggen og ei mellom puta. Dei forsvinn riktignok i løpet av natta, men har hatt mindre vondt.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Ja veldig verking i bekkenet og hoften
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Kort og godt: ja!
termin 29.jan Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 JA! :-( Sist måtte jeg ligge i en saccosekk oppi senga (lite plass igjen til samboeren, hehe), men da var jeg mye mere plaget med bekkenløsning i tillegg. Prøv med puter; mellom knærne, mellom armene foran brystet, en bak rygg/korsrygg så du ikke tipper bakover. Noen bruker en liten under magen også tror jeg.
miss*tupsi Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 den siste uka har jeg også vært plaget med veldig vondt i beina...våkner flere ganger om natta pga vondt i lår og legger...noen som vet hva d kommer av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå