Jetamio Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 sist gang jeg hadde EL hadde vi sex akkurat på dagen jeg ventet EL... Bruker og "hoppe av i svingen" men da skjedde det et lite "uhell"... Skulle hatt mensen i går, men har ennå ikke fått den.. Har ikke merket noen symptomer som jeg hadde når jeg ble gravid forrige gang, men har vært j.... SUR i 14 dager ca... Hva tror dere? Får jo ikke kjøt noen Test i disse juledagene og blir gal av å gå og lure...
nuttegull:) Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 jeg tror ikke du er gravid,men bare stressa for at du selv kanskje tror det,å da kan stress utsette mensen
Jetamio Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Fortsatt ikke fått mensen, 2 dager over... Tok en test hos legen, den viste negativt, og tok en hjemmetest og den viste svakt positivt... Føler heller ikke at mensen er på vei i det hele tatt... Bruker å være temmlig nøyaktig! Veit fortsatt ikke hva jeg skal tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå