Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 De siste ukene har jeg vært skikkelig rar i kroppen. Kjempe urolig følelse,kjennes ut som en blanding av angst,nervøsitet som bare strømmer gjennom kroppen min flere ganger daglig. Blir tilogmed uvel av det.. Ikke vet jeg grunnen heller. Er bare en sånn utrolig rar følelse som kommer og går uten at det er knyttet til noe spesielt.. Føler nesten at jeg kommer til å føde før termin.. Helt merkelig. Mener å ha lest at mange føler det sånn noen uker før fødselen? At kroppen er kjempe urolig!? Jeg er ikke fysisk dårlig.. Bare en rar følelse som strømmer gjennom meg...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Har akkurat den samme følelsen jeg også...føler meg uvel og var kvalm i halve natt som var- har aødri vært det før....har voksesmerter i beina og føler meg trøtt, nesten deprimert selv om det ikke er noen grunn til at jeg skal være det,,,,, når har du termin??
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg er ikke fysisk dårlig men det strømmer en slags angst,urolig,forventningsfull følelse igjennom kroppen.. Kjennes ut som jeg er kjempe nervøs men klarer ikke å sette nervøsiteten til noen spesiell grunn! Termin 28 Januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå