Gå til innhold

Hoppla! Jeg må søke opptak i desember-klubben. Lille Olivia ble født 7 uker for tidlig.


LivLaga

Anbefalte innlegg

Vannet gikk den trettende og 17.desember, etter 4 dager i horisontalen på sykehuset, ble Olivia født. (uke 33+2)

 

Vitale mål:

- 2014g (stor for alderen, mest sannsynlig takket være mors høye inntak av Sjokomelk. kremt)

- 44cm (ooops, måtte kjøpe mindre str)

- 31,3 rundt hodet

 

Jeg ble litt sjokka og det hele var litt absurd, jeg skulle jo ha barn i februar 2008... fødselen gikk kjempefort, det hele var over på et par timer, så man kan si jeg ble positivt overrasket med tanke på at jeg fryktet en 72 timers seanse. hehe

 

Vi koser oss masse med Olivia, som nå er 9 dager gammel. Vi får lov til å reise hjem når ammingen er på plass og temperaturen hennes ikke svinger så mye.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så masse med lille Olivia :) :) Tror nok jeg også hadde fått sjokk om fødselen plutselig var i gang nesten 2 mnd før tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! men for et sjokk. Jeg får lett angst av slike innlegg ;-) Er ikke helt klar for å si det sånn... Hadde du noen anelse, eller var fødselen bare plutselig i gang?

 

Kos dere videre!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med jenta. Jeg må selv instille meg på at jeg får baby like over nyttår tror jeg. Var på vekstkontroll i går som viste at hun var 2900 (33+2), så jeg få uansett ei stoooor jente. Diabetesmødre får ofte det... Skal på ny kontroll 7. januar, så da får vi se hva de sier på sykehuset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var også på kontroll idag, har fått satt inn kateter i den ene nyren, derfor. Er nå 33+4 og vekt på ca 2600-2700. Dette var helt på gjennomsnittet fikk jeg beskjed om, men det høres jo ut som om det er litt mye eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...