Gulosten™ Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Nå er det bare en uke igjen til jeg ikke "hører til" her inne lenger!!! Offisielt skal jeg flytte ut herfra og over på barnet mitt..... Hehe. Torsdag 3. januar fyller nemlig "babyen" min 3 år!!! Stor jente vi har i hus altså Tenkte plutselig på det nå... hihi
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Å hjelp! Det er sant, det! Kommer jo selv diltende etter om ca 6 mnd... Hvor ble det av beibiene våre??? Vet du?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Åhh endelig!! Skal bli godt å få deg vekk!! Hahaha, neida, bare tulla ) Hvor "forsvinner" du da? Over på BarnetMitt?? Eller tar du sjansen på å henge her litt til ?
Gulosten™ Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Kan nok hende abstinensene er for store til at jeg ikke klarer å la dere være i fred. Haha. Babyene våre... Hmmm... Min er jaffal IKKE baby, ikke sover hun på dagen hjemme, ikke smokk, ikke bleie på verken dagen eller natta.... Sprøtt.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Går fortere enn svint! Men tror nok ingen jages ut selvom barnet er fylt 3 Gratulerer til torsdag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå