Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hei, Hvordan gikk den store dagen for små og store da?? Her i gården var hun livredd for papiret på pakkene for det bråkte visst litt for mye. Men pakkelapper og bånd var en stor suksess. Vi fikk tatt noen flotte bilder sammen med alle besteforeldrene før jun sølte ut hele kjolen med gulp og grøt, he he. Resten av kvelden nektet hun å sove i sengen hos farmor og farfar. Så etter tre urolige timer måtte vi kapitulere. Det bar hjem i egen seng hvor hun sovnet momentant. Jeg og mannen byttet på å drikke te og spise kaker hos foreldrene hans. Alt i alt var det en koselig jul med fine gaver. Hun fikk masse leker og klær. For ikke å glemme en del penger vi kan kjøpe ting for på salg neste år. Fortsatt god jul til alle sammen.
brummemamma- Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Med en gutt på nøyaktig en uke gammel på julaften var det ikke akkurat jul i fokus hos oss. Når vi gikk og ventet hadde vi julestemning og pyntet og handlet og gledet oss til jul med den lille, men etter at han ble født har vi tenkt lite jul heldigvis hadde vi det meste på plass på forhånd. Julaften var vi hos den nye mormoren og morfaren - gutten var en engel og sov masse så vi fikk sitte ned og spise middag og åpne pakker sammen. Han sover alltid godt når vi er på besøk- litt verre på natten.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Papir kan skremme vettet av den beste :-) Høres ut som en - på tross av sovenekt borte - fin første julaften for lille Mathilde! Har du lyst til å legge ut bilder på FB så har vi veldig lyst til å se :-) Her gikk ting greit, vi skulle jo ha både morfar, bestemor, farmor, onkel, tante og fetter her på pinnekjøtt (som min snille far heldigvis hadde med). Det ble litt forsinkelser fordi fetter'n til Mia plutselig måtte sove en time før de kom, og da var maten allerede klar...så da ble jo tidsskjemaet til Mia forskjøvet (jeg som hadde timet alt så bra med mat og sove hehe) og hun ble overtrøtt og ville ikke ha grøt, men sånn er det jo med barn. En hyggelig kveld med god mat og snille små barn. Hun liker overraskende nok ikke riskrem (til enkelte besteforeldres fortvilelse ;-), helt ok for mamma det. Var overrasket over hvor bra det gikk med to små egentlig. Hun fikk masse fine pakker; akebrett, traktor til å sitte på/skyve, bamser, robot, lærebamse, klær og så videre... Fordelen er at hun synes det er så stas å leke med de nye tingene så hun sover faktisk bedre på dagen, helt utmatta. Fortsatt god romjul alle sammen! Vi skal på hyttetur og gleder oss til det :-)
Millapril Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Høres ut som dere hadde en fin dag, selv med litt gråt og sånt. Erica var faktisk en drøm å ha med bort. Tok med høystol og litt div mat, i tillegg fikk hun smake julemat og litt dessert. Det falt veldig i smak. Vi la henne før vi begynte med pakkestyret og hun sovnet på et blunk! Hurra! Hun fikk masse fine pakker. Tenk at hun får så mye nå! Hvordan skal dette bli etterhvert liksom? Mye klær og leker, som alltid er moro å få. Nesten alle lekene har lyd, så nå går vi rundt og nynner her begge to. Kos dere med resten av julen!
Bellen^2 Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Hei alle sammen og vel overstått:) Vi feiret jul i Kongsvinger sammen med moren, søsteren og broren til gubben, og vi tok med mine foreldre på lasset:) Vi dro oppover rundt lunsjtid og var der hele dagen. Jeg tror det er en av de mest slitsomme dagene jeg har hatt på lenge, men det var helt klart verdt det:) Sebastian var veldig imponert over kulene på juletreet til farmor, for sånt har ikke vi hjemme. Pakkebåndene ble nøye inspisert, men selve pakkene var han ikke så interessert i:) Kveldens slager ble en telefon som ringer og lage lyder. Den kimet hele kvelden:) Første dag bare koste vi oss hjemme og fikk lekt litt med de nye lekene, og andre dag var vi på pinnekjøttmiddag hos mine foreldre. Dessverre så hangler Sebastian fortsatt og nå har han begynt å få feber også. Håper bare han blir bedre til nyttår og bursdagen sin:) Håper alle fortsatt koser seg med restene av julestemning:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Hei og fortsatt god jul :-) Papir kan være ganske så skummelt har jeg hørt ja Og å sove på julaften når man er på bortebesøk er da ikke lett nei...men høres ut som at dere hadde en veldig vellykket kveld sammen :-) Her så var vi jo i Kristiansand og feiret jul sammen med mamma, mormor og min bror med følge. Var litt skeptisk med tanke på 4 viltre gutter og mange "fremmede" for Camilla, men det gikk overraskende bra. Hun hilste til og med på selveste julenissen, ble ikke redd så bare forskrekket ut hehe Fikk masse fint....det som var mest stas var en telefon med lyd i...den har kimet hele tiden :-) Ellers fikk hun lærebamse, kakekrukke, pynt til rommet, klær, bunad, tog, en annen udefinerbar leke med lyd :-) osv... Storkoste seg, men på julaften var den største slageren ei julekule som var pynt på en av pakkene hennes :-) Skjønte ikke så mye av det å skulle rive av papiret så det måtte mamma og pappa gjøre ja :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå