Gå til innhold

Har dere fått noe fint til jul?


Gjest

Anbefalte innlegg

Herregud, så snille folk er, her er det strikketøy ++. Genial planlegging å få baby i februar ;-) Fikk myyye av det vi trenger som gaver før vi har begynt med så mye innkjøp selv. Tror vi har nok klær til omtrent sommeren allerede.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eneste baby-tingen vi fikk, var en rosa body :P

Men jeg ble veeeldig glad for mye, spesielt gavekortene på cubus som skal brukes på triumph amme-bher :) De koster flesk, så veldig greit å få gavekort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Man-United body til baby:o) Av en venninne som er en smule fan. Ellers fikk jeg sengetøy, håndklær, kurv, dunpose og bilsete til baby.. Har plukket ut de store tingene selv da, så det var ikke så stor overraskelse:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor hadde strikket hentesett. Vet ikke om det er meningen vi skal hente frøkna fra første dag på skolen i det....Når jeg legger sellebuksa på lårene, med hodedelen på knærne går bena helt opp til bryste mitt....Aner ikke hva hun har tenkt på, og hun er av typen som kan bli veldig sur/lei seg hvis vi ikke bruker det til det hun hadde tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!

fikk masse fint vi, kjøkken marskin og masse til kjøkkenet, fikk litt til bebin fra tantungene hadde kjøpt en boddy og en smekke og en ramme og knagg og litt pjus, men vi har alt til han da så regnet ikke med og få noe egentlig, men fikk en kjempe stor ramme til og ha bilder i som det står love på når bildene er satt inn i bokstavene :)

så fikk vi masse hændklær og sengetøy da, veldig kjekt og ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...