Den lille prinsesse Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Venter barn, termin er visst rundt 27. januar. Sambo snakket med han her om dagen, og da sier kompisen at de tror ungen kommer før for hodet var festet og ting var klart. Så sier denne kompisen at legen hadde sagt at ungen kom rundt den 20. desember!!!! Tror denne kompisen har misforstått legen jeg...Vil nå tro at legen kanskje bare sa rundt den 20. eller noe og mente januar ikke desember. Leste nettopp på facebook at de venter og venter og fortsatt ingen baby... Nei, det er vel kanskje ikke så rart...lenge til 27. januar. Synes det hele er litt morsomt jeg da, men sikkert utrolig kjipt for dem som må vente ekstra lenge, hehe! Og om det er tilfelle at legen sa at de kunne forvente legen over 4 uker før tiden, som førstegangsforeldre, ja da hadde jeg byttet lege, hehe!!
Winterlady Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Ha ha, ja det var nok en misforståelse ja
Mrs. Bouquet Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Haha =) Rart om en lege kan spå fødsel (som starter av seg selv) 1 hel måned før UL-termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå