mimmitiltre Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hei, har plutselig blitt ekstremt lei av aa vaere gravid- har 14 dager igjen til termin:) syns alt har gaatt bra til naa, men naa kjenner jeg at jeg rett og slett er dritt lei!! Saa mannen fant ut vi skulle prove aa gaa tur og se om det kunne faa ting igang:) gikk 2 timer igaar, og 1 1/2 idag, i sann passe tempo..naa har jeg imidlertid faatt skikkelig vondt i ankelen-pleier jo ikke gaa saa mye saa det er sikkert derfor. . typisk-saa blir ingen loeping i trapper for min del de kommende dager.. vet det har vaert diskutert 100 ganger herinne, og vet at sex kan hjelpe, men er det andre som har tips til hvordan man kan faa ting igang?? har hatt modningsakupunktur de siste 3 ukene, og begynner naa aa bli saa lei at jeg er villig til aa proeve det meste, saa sant det ikke er skadelig for barnet self. hilsen veeeldig leei-
mimmitiltre Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2007 glemte aa si at igaar kom det blodaktig slim ut etter gaa-turen..tenkte det kanskje var slimproppen, men kom ingen 'propp' ut, og har ikke hatt mere brunaktig blod...kan dette likevel vaere slimproppen?? og kan det vaere gaa-turen som har hjulpet??
la_mia_vittoria Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Forsøk kanel. Mange sier at det kan hjelpe. Jeg spiste julegrøt m kanel og fikk skikkelig vonde kynnere etterpå. Høres ut som det var slimproppen som gikk. Ikke alltid det kommer noe mer enn litt slim. Jeg begynner også å bli litt utålmodig her nå, går med konstant hard mage (kynnere). Ønsker deg masse lykke til, skjer nok noe snart nå Klem
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Sikkert ikke det rådet du vil høre- men jeg tror ikke det er noe som kan "få igang" fødselen. Det er barnet som sender ut hormonsignaler når det er klart til å fødes, og uansett hvor mange trapper man går i eller hvor mye sex man har, så har det bare (kanskje) en effekt hvis barnet uansett har planlagt å ta turen ut omtrent da. Jeg vet hvor usigelig drittlei man blir på slutten (har 17 dager igjen), men har forsonet meg med at jeg sikkert kommer til å gå en uke over termin denne gangen også. Det har jeg gjort med tre barn tidligere, uansett hvor mye tur jeg gikk... Så jeg tror man har mer igjen for å finne på ting som korter ned ventetiden, enn å prøve å lure ut ungen på forhånd. Særlig hvis det medfører å gå på seg dårlige ankler og slikt! Lykke til uansett!
BlåklokkaVest Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Det høres ut som om spaserturen har hatt en bra effekt på deg hvis slimproppen har gått! Hvis jeg var deg, så ville jeg ha fortsatt å gå turer, men kanskje ikke så lange at du får plager etterpå med anklene :-) Tror ikke fødselen kommer til å sette i gang med mindre du er veldig moden, men fortsetter du med turene er det i alle fall større sjangse for at det setter i gang den dagen du virkelig er moden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå