Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Noen av dere som er sykmeldt, hvor langt på vei, hvor mange prosent og pga hva?
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jobber to timer kortere dager (dvs 25 % syk) for å holde bekkenløsning i sjakk. Er kokk og står, går, springer på hardt flisegulv hele dagene. Har vert det siden midten av november. Har termin i begynnelsen av april.
Stoltmai mamma:) Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 jege r 20+3, har vært 100% sykemldt siden midten av september.. er sykemldt fordi jeg er veldig dårlig og spyr hver dag, jobber i kiosk med mat og div, og det er ikke no særlig å stå der å må spy... Kastet nesten opp på en kunde, da ble det 100% sykemld
hjemmekanskje??? Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 12+6. Vært 100% sykemeldt i 7 uker pga kvalme.... Skal prøve meg i 20-30% jobb etter nyttår... Håper jeg....
Gjest mphs Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 100% sykemeldt siden uke 20 og blir det resten av svangerskapet. Har Hyperemis og aktiv Ulserøs Colitt.
Kosemamma´n Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Er 22 uker på vei nå. Vært 100% sykmeldt i to uker fordi allergien min har slått seg helt vrang! Utslett over hele kroppen, og kraftig eksem på hendene. Ikke forenelig med kjøkken- og kaféarbeide... Blir nok sykmeldt ut svangerskapet...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 uke 15 nå, og vært sykemeldt siden før jul. har 1mnd igjen i den jobben jeg hadde, og nattevakter taklet jeg bare ikke mer.. sov ikke, og kvalm som.... ellers er jeg i kjempeform, men når jeg var på jobb-pyton! Men skal begynne i ny jobb 1.feb, og satser på at det går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå