Gå til innhold

Kryss fingrene for meg =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må på legevakta nå. Har slitt med skikkelig mageknip i over ei uke nå. Tatt Mini-form piller fra apoteket, osv men det har ikke hjulpet. Så nå vil de se om jeg har svangerskapsforgiftning. Har nok ikke det, men er så forbanna på dette systemet her oppi dalen. Ingen som vet hvor jeg kan ringe, og vet ikke hvem eller hva som har vakt og hvor hen de har vakt... Må kjøre langt for å få tatt noen blodprøver, og jordmor som har vakt i jula er 2 timer unna omtrent. *sukk* Hater å bo på landet akkurat nå, for et system...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser alt jeg har Lalla!!!!! Åååå dette må jo bare gå bra!!! det er jeg sikker på at det gjør. Nei, det er vel ikke bare romantisk å bo på landet slik som jeg ser det for meg.

Masse masse lykke til! Skal tenke på deg! og GOD BEDRING

Stoooor klem

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Shit, det var leit! LIksom det man har lyst til å bruke jula på; å kjøre hit og dit.... Men veldig greit at du får sjekket ut dette. Krysser fingrene for at det ikke er svangerskapsforgiftning!! Kjør forsiktig! Klemmer til deg....

Skrevet

Huffeda Lalla.... :(

Krysser fingrene mine for at det ikke er svangerskapsforgiftning du har fårr assa!!! :(

Håper det bare er kroppen din som forbereder seg til fødsel! :)

Så kommer nok "William" om noen uker istedet for! ;) hehe.....

Skrevet

Har du troa på at det blir en gutt altså Trultemora? =) hihi... moro... (vi vet ikke kjønn nei).

De fant ikke ut stort idag, og jeg er like dårlig. Så skal sjekkes mer imorgen. Sykehuset er 3 timer unna her, så vi reiser ikke dit enda. De mener jeg kanskje har en betennelse av noe slag. Skal få pencilin imorgen.

Skrevet

Huff da, er jo ikke noe gøy når de ikke finner ut av ting heller. Må være ekkelt å gå rundt og ikke vite :-S

Jeg har fortsatt tro på at det er jente jeg hehe :-P

GOD BEDRING!!!

klem

Skrevet

Tja, har en liten følelse på at du får gutt ja! ;) hehe.....

Helt rart faktisk, men jeg drømte om deg her en natt! :) hehe... Har jo aldri truffet deg, men vi var visst gode venninner allikevel! hihi!! ;)

Da fikk du en gutt ihvertfall! ;) Og dere hadde 3 navn dere var litt usikker på! ;) Lucaa, Sander og William! :) Hehe...... :)

Skrevet

Huffda.. Vet alt om det der, fikk selv en 'flying start' pga svangerskapsforgiftning... Masse lykke til!!!=)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...