Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Vi trenger litt tips. Lurer litt på bobilferie i frankrike, men har lyst til mye annet også. Har dere allerede bestilt? Hvor lenge skal dere være borte?
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Her er ingenting bestemt=) men jeg vil til varmere strøk. Min søster vil ha meg med til Portugal=) Hun har vært der på ferie de to siste sommrene, likte seg veldig godt=)
*makrell i tomat* Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Vi har tenkt oss 3 uker til Spania,får låne billig hus av noen venner ) Var der 2 uker i fjor og storkoste oss!!! Har ikke bestilt enda, ser det er altfor dyrt...
bambi på isen Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Vi skal til fastlandet i ca 5 uker tenker jeg, bo litt hos mine foreldre og litt hos svigers (er et ork å bo innpå folk), skal til dyreparken i kr.sand å ligge noen netter på hotell, kanskje vi tar med telt hvis de melder bra vær!! I sommer som var, reiste vi 2 uker til danmark for å få "fred", men det har vi fått så mange kommentarer på at vi ikke vet om vi "tør" å reise så mye bort denne sommeren!! Alle syns at vi bare burde besøke alle, siden vi bor så langt borte å de ikke ser noe særlig til oss i løpet av året!! Har aller mest lyst å reise til varmere strøk!!
En liten og snart en til Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Vi har all familie samlet over 100 mil unna, deriblant tre par besteforeldre. Dette er det første barnebarnet for alle, så sommeren må nok tilbringes litt her og litt der... Hvis vi ikke tar en sydentur da...
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Sommerferien? Å hjelp, den er jo et helt halvår unna, så det er for tidlig å planlegge enda, ja....... Vi får se rundt påsketider, om vi evt. begynner å planlegge noe da. :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 vi har bestilt alt ja. vi skal 9 dager til Gran Canaria, skal bo i huset til min bestefar siden han er her i Norge på den tiden. Bestilte billigbilletter på SASBraathens i sommer...
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Her blir det vel som følger: April-mai: langweekend i danmark Juli-august: en uke ferie i danmark okt-nov: en uke i varmere strøk. Begge danmarksturene er bestilt.:-)
bompymamma Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 3 ukers rundtur på Island/Færøyene i august. Og en uke til varmere strøk i sept/okt regner jeg med : ))
yasmina Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Vi skal vel ha 4 ukers ferie i Norge, det gleder vi oss kjempe masse til og en langhelg i Salalah, Oman. Var der i sommer ogsaa og det var kjempe flott
bente69;) Skrevet 26. desember 2007 #11 Skrevet 26. desember 2007 Hvis alt går etter planen håper jeg årets ferieplan ser slik ut; En uke til syden i mai mnd, så 2 ukers ferie i mndskifte juli/august - da blir det hvertfall 2 dager i dyreparken i Kr.sand inkl Sabeltann show:) Så driver vi nå å skal bestille 2 ukers tur til Tyrkia med Nazar reiser til Pegasos:)
Den drygaste Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 har tenkt oss på en bilferie (siden jeg ikke flyr).. vet ikke enda om det blir nordover til min familie eller om det blir til danmark eller sverige. vi skal kjøre med noen venner og leie oss et sommerhus og bare nyte skal bli deilig siden det ikke ble noen feire i år
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. desember 2007 Mange finer ferier her ja ) Vet liksom ikke helt hva vi vil enda. Har sett litt på italia også. Og kanskje kroatia. Men heller mest mot bobilferie i frankrike da. Skulle gjerne hørt om noen andre som hadde gjordt det samme slik at jeg kunne fått litt tips og råd og evt. få høre om landet er "tilrettelagt" for en bobilferierende småbarnsfamilie:)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 Vi skal først til Grand Canaria i 2 uker. Så regner jeg med at det blir ett par uker i nord hos svigerforeldrene. Dra på hyttene dems, fiske litt og gå i fjellet. Gleder meg masse.
Jenny-penny Skrevet 26. desember 2007 #15 Skrevet 26. desember 2007 i juni reiser vi 2 uker til Kroatia, og blir vel en biltur til danmark i august:o) ellers nyter vi hyttelivet ved havet, og kjører til jobb mens besteforeldre koser seg med snuppis.
Mamman til AM&JS Skrevet 26. desember 2007 #16 Skrevet 26. desember 2007 Vi skal kneppe på campingvogna og dra sørover..åååh det skal bli godt...sørover i norge assa..da vi bor nord..hehe... Håper på hvertfall 5 uker sammenhengende ferie..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. desember 2007 #17 Skrevet 26. desember 2007 til tyrkia iallefall!! kjæresten har ferieleilighet der! gleeeeder meg!!!
fox`y Skrevet 26. desember 2007 #18 Skrevet 26. desember 2007 vi skal 14 dager til Florø i juni,gruver meg... ellers så har vi ikke planlagt så mye,kommer litt an på lommeboka oxo.å om jeg får meg jobb... men noe blir d vell tenker jeg...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 26. desember 2007 Florø???? Haha så artig! Har vært på ferie i Florø vært år i 15 år jeg:)) Er der stort sett en uke i august da. Ikke ofte jeg hører om andre som drar på ferie dit
Mamma´n til Siggen Skrevet 26. desember 2007 #20 Skrevet 26. desember 2007 En uke til Toscana i Italia sammen med venner. Har leid en oppusset mølle, med basseng i hagen. Skal også en langhelg til Praha i løpet av våren, hele familien. Ellers blir det å besøke familie langt unna! Gleder oss veldig!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #21 Skrevet 26. desember 2007 Skal 2 uker til arguiniguin (eller gin-gin som min fetter på 2 år kaller det!) på gran canaria i september. reiser med mamma og de, tante og onkel med unger og mine besteforeldre. gleder oss!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. desember 2007 #22 Skrevet 26. desember 2007 1 uke i Danmark i begynnelsen av Juli, også to dager i Kr.Sand med besøk i dyreparken og Kaptein Sabeltann show.. Huset i Danmark er bestilt, samme med billetter til SAbeltann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå