Gå til innhold

Lei allerede... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 6 uker igjen,og jeg er drittlei allerede!! Jeg sover ekstremt dårlig om nettene, både pga bekkenet som knekker hver gang jeg snur meg, og pga vulkansk halsbrann som omtrent spretter opp av halsen min..

Nå har jeg også fått vann i beina,og det er enda vondere å gå.. :(

Samtidig skal alle fortelle meg at i enden er det så flott det som kommer ut.. Er det virkelig bare meg som ikke klarer helt å se lyset i enden av tunellen? Jeg er så sliten og hormoner og tårer bare flyter vilt hele tiden.. Ser at det tar på sambo og..

Jeg kunne fint tenke meg å føde litt før tiden.. Ja,så fæl er jeg faktisk...

Andre som ikke helt nyter denne tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene! Å være gravid synes jeg er helt forferdelig! Fatter det ikke når småbarnsmødre sier de er misunnelig på meg for at jeg er gravid. "Det er så koslig" Ja særlig! Synes alt bare er et slit. Blir ikke mange svangerskap på meg for å si det sånn. Jeg har felt mange tårer mens jeg har vært gravid ja. Føler meg ensom, ingen venner i samme situasjon, vondt over alt, sover dårlig, masse vann i kroppen, vært mye slapp og svimmel, lakt på meg mye og føler meg forferdelig. Har heldigvis bare 7 dager til termin nå, så det kan skje når som helst:)

Skrevet

Har det ikke fult så ille jeg da, men å gå gravid er helt klart ikke helt min greie. Liker å være min egen sjef jeg, å kunne gjøre hva jeg vil. Har vært sykemeldt siden uke 22 og har ikke kunnet gjøre stort hjemme heller, så det har tatt på psykisk. Men det er jo en investering, og det er jo bare å venne seg til at fra nå av kommer jeg i andre rekke uansett :o) Prøver å tenke positivt, er sikkert mange som har hatt det mye værre enn meg... og en dose ironi hjelper også. Så selv om vi må ha morgengymnastikk for å få vannet ut av fingrene slik at vi skal klare å holde tannbørsten, eller må ha hjelp for å tørke seg bak snart, så tenk positivt og le av alle de håpløse tankene og situasjonene!

Lykke til :o)

Skrevet

Har vært lei leeenge jeg... Og jeg er 34 uker i morgen... Verste er at jeg gikk 2 uker over termin med førstemann, så sannsynligheten for at jeg går over denne gangen, er dessverre stor... *sukk*

Skrevet

Eg og e lei... Einaste som e koselig med å gå gravid e at du kjenne lille krabaten som bevege seg, et heilt spesiellt bånd mellom mor og barn... Men videre utover det, så like eg ikkje å gå gravid. Dette e 2 gang eg går gravid, e no i uke 29, og har ikkje lyst og gå til uke 40, veit det e best for barnet, men eg synst ikkje det e så kjekt for meg. Hormonell, deprimert, STOOOR, verking her og der.... Men, merke det. Ikkje så masse eg kan gjera fra eller til no.

Skrevet

Jeg kan ikke engang skylde på å ha vondt noe sted eller masse hormoner...

Vært i god form hele veien, håper det fortsetter såklart, men er

i uke 32 og er DRITTLEI allerede....

Føler med dere som har plager, dere har liksom litt mer grunn til å være lei enn meg... Jeg føler meg bare veldig ego som er så lei lei lei...

Enig med hun over, er koselig når en kjenner babyen styre på der inne da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...