Gå til innhold

Kvalm i jula


nygift med spire i magen nr2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Jeg er idag 12+5 og har NÅ plutselig fått en inntens kvalme... har ikke vært spess kvalm i det hele tatt, men nå har det virkelig kommet for fullt... trodde det var slik at HVIS man var kvalm ville det begynne å avta nå rundt 12 uker.... er det ikke litt merkelig å få det etter 12 uker ?? Blir litt bekymra jeg... Håper noen kan svare meg!!

FORTSATT GOD JUL !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har det på samme måten,var heller ikke spess kvalm di første 12 ukene,og trodde jeg var en av di heldige som slapp unna den forferdelige kvalmen,men neida den kom rett etter uke 12 blæh:P Er nå i uke 17 og håper at den forsvinner snart. Det er ikke unormalt at gravide er kvalme selv om di er over 12 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...