nygift med spire i magen nr2 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hei Jeg er idag 12+5 og har NÅ plutselig fått en inntens kvalme... har ikke vært spess kvalm i det hele tatt, men nå har det virkelig kommet for fullt... trodde det var slik at HVIS man var kvalm ville det begynne å avta nå rundt 12 uker.... er det ikke litt merkelig å få det etter 12 uker ?? Blir litt bekymra jeg... Håper noen kan svare meg!! FORTSATT GOD JUL !!!
Noah 21.05.08 :) Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Hei jeg har det på samme måten,var heller ikke spess kvalm di første 12 ukene,og trodde jeg var en av di heldige som slapp unna den forferdelige kvalmen,men neida den kom rett etter uke 12 blæh:P Er nå i uke 17 og håper at den forsvinner snart. Det er ikke unormalt at gravide er kvalme selv om di er over 12 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå