Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Eler er det bedre med sovepose i sengen? Hun sparker bare av seg dynen.. Sover derfor veldig urolig..
Nit@™ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har erfaring med det. Fikk noen slike klyper av Dotten (snille Dotten ;o) Minsten nekter å sove i sovepose, da ble han sååå sint. Dyneklypene fungerte flott. Nå har han dyna på plass og slipper å bli kald om natten.
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 Så dynen henger fast? Glipper ikke når mini sparker helt villt? =)
Nit@™ Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har festet 3 langs hver side av dynen og to nederst. De øverste er på høyde med brystet hans. Han også sparker av seg dyna, men med klypene får han ikke bena over kanten på dyna, og dyna "henger" i klypene. Så da holder dyna seg på plass. Han synes nok det var litt rart i starten, men nå går det helt greit. Han er 23 mnd. Bare ikke ta klypene så høyt at h*n kan krype unde dyna med hode, men såpass at h*n ikke får bena over kanten. Brysthøyde har jeg funnet ut funker her.
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 Hehe=) tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå