baby nr 3 på vei! Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 jenta er slapp, sutrete, sover mer enn vanlig og er varm..mistenker at det er tennene som er på vei..kan jeg gi henne smertestillende/ febernedsettende? hun hadde 37,7 nå..
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 klart du kan det. vi voksne tar jo det om noe plager oss uten om feber.. for hun har jo ikke helt feber enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå