Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Oppsummering: I dag skal vi på familiebesøk, 5 mil unna. Mannen fikk beskjed i sted at han må på jobb i kveld, dvs rett fra besøket på jobb. Greit nok. Men; jeg har revmatisme og mitt venstre kne er nå full væske, jeg klarer ikke rette det ut, jeg klarer ikke bøye det, eller gå som et normalt menneske. Og hvor bra er det da for mine medtrafikanter, mine barn og meg selv at jeg skal kjøre fem mil i kveld? Mannen min ser ikke helt problemet og eldste gleder seg veldig til å treffe tremenningene sine. Han rekker ikke å kjøre fra besøket og hjem igjen, før han skal på jobb. Nå skal det nevnes at jeg ikke hadde så lyst til å dra i besøket i kveld uansett, så han synes vel at kneet mitt kom meget så beleilig... (blusset opp i går og er mye verre i dag) Pokker og... innspill noen?
Skravlemamman Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Enten så klarer du å kjøre bil, eller så gjør du det ikke...., det er det bare du som kan kjenne på...., og det er vel der svaret ligger:-)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Det var da barnslig av din mann å antyde at din plage er mistenkelig! Hadde jeg aldri funnet meg i!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Skjønner godt at barna dine gleder seg til å møte tremeningene sine, men hvis beinet ditt ikke er bra, ville jeg ikke risikert noe for å få kommet meg dit. Må nesten føle på det selv, men ikke ta noen sjanser om kneet ditt er veldig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå