babysjuk82 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hvor my sjangs har en t og bi gravide etter livmorbetenlse? Nån som vet? Va ikke pga klamydia.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 hei hei... jeg har hatt livmorsbetennelsen.... dette var ikke pga av klamydia... jeg har blitt graivd etter dette, men d endte desverre i en sa.... men jeg kan hvertfall bli gravid.... lykke til
babysjuk82 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Da e d vel håp. Bare en itj har lett for og miste da dah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå