litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Bare kjapt og greit. Lurer bare på om det er noen som helst sjans for at jeg faller under den (når jeg blir 23).
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Du må ha 5års arbeidserfaring ved siden av fylte 23år, studietid regnes inn i dette og, + omsorgsarbeid, og kanskje militærtjeneste (?)
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 også kommer man vel bare inn på linjer som da er relevant med den erfaringen man har fra før av vel???
Gjest -<<- Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Du har følgende fagkrav dekket: 14 uketimer norsk, 5 uketimer engelsk, 2 uketimer samfunnslære, 4 uketimer nyere historie, 5 uketimer matte og 4 uketimer naturfag. Du er over 23. Du har fem års utdanning/arbeidspraksis. Herunder telles også militærtjeneste og omsorgsarbeid. Detaljene finner du på samordnaopptak.no
Gjest -<<- Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Nei. Det har ingenting med saken å gjøre.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2007 Tror aldri jeg har vært så dårlig til å søke opp info som jeg er nå, finner jo ikke det jeg er ute etter. Sitter å ser på antall timer på det jeg har gått tidligere, men det står jo tydeligvis ikke ukestimer, der hvor jeg ser iallefall. Det står f.eks 84 og 56 timer, hvor mange ukestimer er det?
Gjest -<<- Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Så vidt jeg husker regnes året som 28-ukers. Altså at du da har tre uketimer der du har 84 timer, og to uketimer der det står 56 timer (du deler tallet på 28 for å få uketimene).
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2007 Okey. Tusen takk =) Må se å få ut fingeren å få tatt meg en utdannelse.
Carburetti Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Se på www.vilbli.no, det står kanskje noe der.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Etter kunnskapsløftet må du ha 8 uketimer matematikk, tror jeg. Kanskje det finnes en overgangsordning, men det er det som er kravet til generell studiekompetanse nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå