Gå til innhold

Spørsmål til lenej :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok nettopp en titt i bloggen din :) Mye fint...

 

Men jeg lurte på, de elefantbildene - er det broderi? Og i tilfelle.. hvor har du kjøpt herligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, lenej er meg!

 

det er broderi ja. kjøpt fra atelje margaretha for maaange år siden, skulle sy til meg selv..

så likte søstra min det så godt, og ønska seg sånn. så hadde jo masse stoff her, driver å kjøper i metervarer så.. og kjøpte bare de fargene jeg manglet, og sydde det en gang til. derfor det ikke er like rammer, forresten. for dem hadde ikke den ramma inne da, men fant en i samme str da..

 

om du ikke får tak på det, så har eg mønster å kan kopiere opp, altså..

 

ps.

de melkesjokolade-popsbollene, de var knallgode, emn var jo så søte, enda eg bare hadde 400g melis oppi.. så neste gang eg lage, trur eg det er nok med kaaansje 200g...

det var du som la ut oppskrift, sant?

Skrevet

Hei og takk for svar! Jaaa.... det var meg som la ut oppskrift, og JA, de blir veldig søte =) Men.. jeg elsker søtt jeg da! Hihi... ei venninne kuttet ned på melisinnholdet, og de blir gode allikevel.

 

Jeg er ikke så god på broderi jeg, er det vanskelig da tro?? Bestevenninna mi er helt elefant, så jeg tenkte det som gave til henne da vet du, men det er jo en fordel om jeg får det til =)

 

Skal se om jeg finner det, ellers får jeg rope ut =) Kanskje vi kan bytte i noe annet, ser du driver med litt forskjellig :-)

Skrevet

ja, dem var litt for søt for min gane da... ;)

 

den elefanten var tidkrevende og ikke minst kjedelig å sy.. og eg har sydd 2!!

det er 8 gråfarger, og 4 grønne.. så det går i samme fargene hele tiden, så man blir fort lei...

 

og det er maaange sting ja... urk..

om du begynner på den, og ikke har så sinnsykt god tålmodighet, så for all del ha noen i bakhånd som kan overta for deg da :)

Skrevet

unskyld at jeg sniktitter... men nå ble jeg nyskjerrig på den sjokoladen... lyst til å dele oppskriften?

Skrevet

Den ligger i kokebok forumet, under tittel - Risboller med melkesjokolade e.l.

Skrevet

Usj javel....hehe. Da tror jeg faktisk at jeg ga opp før jeg startet! Får heller prøve noe enklere først, som det finnes en mulighet til å bli ferdig med =)

 

Men det var skikkelig stilig altså! Fant noe som lignet veldig på nettsiden til den brodeributikken du nevnte. Men takk uansett for info =)

Skrevet

takktakk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...