Gå til innhold

Hvor er det salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så klar for salg nå, og vil kjøpe en del baby utstyr!! Men hvor er det salg, noen som veit om hvilke butikker som har salg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke salg før i morgen .. i dag er butikkene stengt;)

Skrevet

Hehe, det veit jeg ;o) Men lurer på hvilke butikker som kan anbefalles? Er kanskje ikke det store salget før i januar?

Skrevet

eneste jeg vet om er at barnas hus begynner klessalget sitt 3. januar. Og utstyrssalget starter ikke der før 21. januar! Jeg og er helt dårlig etter å komme meg ut å storshoppe til bebis på salget! Si fra hvis du kommer over noen andre butikker!

Skrevet

måtte bare :) håper du ikke tok det galt opp :) jeg tror heller ikke at det blir så mye salg før i januar. når venter du? jeg skal ikke ha før i begynnelsen av mai. har kjempe lyst til å begynne å handle men føler det er litt tidlig.

Skrevet

Nei da, kjære "anonym" . Hehe... tok det som en spøk! Men hadde ikke gjort meg noe om det hadde vært salg i dag ;)

Jeg har termin i april... men vil gjerne handel før jeg blir for tung!! ;) hehe.. når har du?

Skrevet

Du har i mai ja.. så det nå :) Jeg kjøpte vogn når jeg var i uke 16 jeg.. måtte bare ha den, så du er ikke for tidlig ute altså! må jo utnytte salget ;o)

Skrevet

oki.. jeg får ta meg en tur på salg å se iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...