♥Prinzessin♥ Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Det har jeg sikkert, jeg kommer meg bare ikke inn på min side for å se etter. Og etter alle klageinnleggene på "Ris og ros" å dømme, er det mange andre som har samme problem. Tsårri...
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Hah, men du er her akkurat nå, det var jo flaks og fortreffelig å se deg aller øverst her når jeg logga på! Dermed kan jeg sende deg en skikkelig julesalutt sånn rett på nett, og takk for hilsen fra lillejulaften (da jeg var så øde at det ikke var mobildekning engang)! Håper du koser deg masse!
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 *DÆNG* Trengte pinadø den julesalutten for å våkne, tenk at du skjønte det da? Var nemlig på fest igår. Har du kost deg i jula da? Det har jeg! Er bare så kjedelig at vi reiser tilbake til Bergen igjen på søndag - er vant til å være lenge hjemme hos familien når vi først reiser. Men men - en uke er bedre enn ingenting. :-)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Så bra med fest, da! Dere har kanskje ikke dritregnværet heller... Ja, kost meg masse, og skal ha julaften nr 2 i dag hos svigers med pakker og julemat (var hos mine på nr1), og det er koselig. Men de siste 48 timene har jeg sovet 40 av, tror jeg, fikk et eller annet bøgg som sa vondt i hue, kald og varm og trøtt. Men det var kanskje all søvnen man har gått glipp av i 2007 som skulle tas inn?
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Selv om du har den "error" jævelen, kommer du inn i postboksen med denne; http://www.dinbaby.com/felles/brukere/postboks
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Takk tillab! Joda, luten, vi har dritregnværet vi også. Slapp ikke unna grønn, plaskvåt gressplen utenfor julehuset jeg heller... Et eller annet har skjedd med søvnmønsteret mitt også, men sånn er det vel når man har ferie. Heldigvis har lillemor også forstått at det er ferie, så hun har ligget ekstra lenge om morningen hun også. :-) Kos deg hos svigers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå