ღventer på lykkelitenღ Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Ser du når jeg blir gravid,skal snart igang med prøverør evnt.kjønn og går det på første??.. jeg 281180,han 200673 takk for svar.
Mamalari Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 tror nok du vil bli gravid på første.. får opp feb/mars på dere. Når er det dere skal i gang da? Får opp jente på kjønn
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 takk for svar:-) vet ikke helt når det blir oppstart men ringer inn etter nyttår.legen trodde vi kom til raskt pga vi måtte avbryte en gang før. får du fortsatt opp feb/mars?Ser du hvor mange jeg får og hva det blir? går fødselen bra? mange spm her! på forhånd takk igjen:-)
Mamalari Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 ja, får forsatt opp det samme:) får opp 2 barn, mulig det også kommer en tredjemann etterhvert. Men får ihvertfall opp to. To jenter får jeg opp. Får ikke opp noe kjønn på nr 3, siden jeg er usikker på om det vil bli tredjemann eller ikke. Får ikke opp noe på fødsel, kan være at det er fordi du ikke er gravid enda. Eller trenger jo ikke å være noe spesiell grunn heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå