Bella Swan Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Sluttet med p-sprøyten i september, har ennå ikke fått mensen igjen. Lettere irritert siden vi har lyst å prøve å bli gravid igjen snart. Noen som har opplevd det samme? hvor lang tid tok det å bli gravid etter p-sprøyte slutt?
Nemi:) Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hei hei! Jeg tok siste sprøyte i Juli og den var derfor "ute" av kroppen i Oktober. Snakket med legen og fikk p-piller for å starte syklusen kjemisk for å komme igang. Gikk på disse 3 uker og fikk da blødning når jeg sluttet. Fant el 2 uker etter og venter nå på positiv test eller tr.. 1 uke over tiden..Anbefaler å høre med legen om du kan få p-piller så kroppen kommer igang, det kan jo tross alt ta 2 år før man får tr igjen og det orket ikke jeg vente på.. Lykke til:)
Ballerinas Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Hei! Var det vanlige p-piller du fikk for å starte syklusen igjen? Er dette bare for de som har brukt sprøyta eller`? Sluttet på pillene i starten av otkober og har fortsatt ikke fått pillefri-mensen. Blir så lei av å vente..
Nemi:) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Hei hei:) Ja det var vanlige p-piller jeg fikk da. Når man slutter på pillene er det sikkert litt anderledes for når man har gått på p-sprøyta kan det ta opptil 2 år før syklusen er i gang igjen. Mens med p-piller skal det ta relativt kort tid.. -carolinem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå