Süsse Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 hvis man ikke alltid ofrer seg selv for andre, tar hensyn til hva alle andre vil rundt deg, setter seg selv i siste rekke og tar ansvar for soestra som er alenemor?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Nei,men man er bedriten hvis man først gjør en avtale,for så å bryte den fordi noe "bedre" dukker opp.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Er det å sette seg selv i siste rekke å feire nyttår med sin søster og hennes barn? Det var da veldig dramatisk. Er søsteren din så ille at du ikke kan tenke deg at andre liker å tilbringe tid med sine søstre?
Süsse Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2007 Jeg trengte ikke aa vri saa veldig.
Süsse Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2007 Om det ble gjort en avtale kan diskuteres. Men hadde jeg vaert soestra hadde jeg kanskje tatt hintet...
Süsse Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. desember 2007 Tja. De er raske til aa doemme, men det viser vel at det er de samme som er ute etter de rundt seg for de svarer aldri til forventingene og foelger regelboka.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Rask til å dømme - rask til å klassifisere... Same thing, I reckon...
Süsse Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. desember 2007 Jeg kan ikke tenke meg at de som er raskt til aa fortelle hvor galt dette er gjoer noe slik paa nyttaarsaften selv eller finner seg i aa bli behandlet slik.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #12 Skrevet 26. desember 2007 Egentlig, jo... For mine to brødre ville jeg faktisk oftret alt.... For andre - ikke faen:P
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. desember 2007 #13 Skrevet 26. desember 2007 Ofre seg for andre??! Jeg må jo si at det er i vel seneste laget å invitere folk til nyttårsaften den 2 juledag. Og nei, jeg hadde aldri ofret bort min egen søster og tantebarn og latt de sitte alene på nyttårsaften. Og spesiellt ikke hvis jeg hadde sagt de kunne komme. Det er tross alt 5 dager igjen til nyttårsaften. Det er jo ikke verre enn hvis man vil ha lekekamerater til ungene å be de hjem til seg, eller forklare at vi hadde laget en avtale med min søster før dere inviterte. Og ja, da synes jeg man er bedriten. Rett og slett! Hva sier du hvis ungene dine hadde avtalt å leke med en venn, men så kom det en mer populær venninnen og ville leke istedet. Hadde det da vært greit å dumpe den første venninnen? Satt veldig på spissen, men du skjønner sikkert hva jeg mener.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 Ikke bare hadde mine søstre vært mer enn velkommne, selv om vi har andre planer, men det samme går for mine beste venner. De kan ringe meg når som helst før nyttår og bli bedt. Ikke noe offer, bare kjekt å kunne ha dem her hvis de eller skulle vært alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå