Gå til innhold

Mye cola light drikking og prøver å bli gravid...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være en grunn til at spiren enda ikke sitter? Jeg drikker 1,5 - 2 liter om dagen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må legge til at vi har prøvd å et år, og at jeg er overvektig (det kan jo ha noe med saken å gjøre!)

Skrevet

Tror nok ikke det skyldes Cola ligthen du drikker. Jeg har drukket mye Pepsi Max i flere år, og har ikke hatt noe problemer med å bli gravid.

Overvekt kan ha noe med det å gjøre, men det bør heller ikke være grunnen. Har du/dere sjekket andre mulige årsaker da?

Ellers så er ikke ett år noe unormalt lenge å være "prøver".

Uansett, lykke til videre:)

Skrevet

Nei, vet det ikke er så lenge å prøve, men førstemann satt på 3.pp så dermed virker dettes om en eeeevighet (vet godt jeg ikke har noe å klage over altså!)

Skrevet

Jeg blir gravid bare man omtrent ser hardt på meg;) Første satt med en gang, og andre (som ligger i magen nå) er tidligere enn planlagt da jeg ble gravid selv om vi brukte prevensjon. Så skulle vi ha hatt en nr. 3, og jeg ikke hadde blitt gravid innen et år så ville jeg nok ha blitt utålmodig selv:)

Prøv å slapp av, og ikke tenkt på det. Det ordner seg nok til slutt skal du se:)

Skrevet

Slapp av.. er nok det beste rådet..... vi prøvde i ett år før jeg ble gravid.... men på slutten hadde vi liksom gitt litt opp, så vi tenkte ikke så mye på det.... og jeg ble da selvsagt gravid. Så slapp av å nyt livet så er du vel gravid før du vet ordet av det, å da blir det en enda større overaskelse, TRO MEG!!!

Skrevet

hmmm...jeg drikker 1 liter pepsi max om dagen, og jeg ble gravid raskt med jenten vår...:-)

Tror heller det er psyken din, det teller mye...det har jeg merket selv:-)

Lykke til

Spiren sitter nok den dagen du IKKE tenker på det så mye hverftfall...

Skrevet

Ja, blir helt gal av å tenke på når ca eggløsning er, har ikke helt stabil syklus.

Takk for svar jenter!

Å jul med din glede og barn i august! hihi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...