*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Det har vært blod på papiret da jeg har vært på do, helt klart blod ,ikke mye, ikke slim. Hva kan det være? Hadde en bitte liten flekk på papiret i går, lå med kynnere fra 20.30 til 01.11 i natt. Da kom de med 5-10-15 min, ikke vonde men ubehagelige. Vært mye våken i natt men de har kke vært så hyppige for har sovet i noen timer i strekk. Har kynnere i dag også, ikke så tette men mye murringer. Litt klart blod på papiret hver gang jeg er på do men som sagt ikke noe slim. Var litt i tvil om det kunnet kommet fra hemoridene mine men trykket litt inn med papiret og det var fra skjeden det kom. Er 33+1 i dag.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Hei på deg - Jeg kan ikke gi deg noe svar på hva det kan være, men jeg har opplevd noe lignende nå i julen. Natt til lillejulaften hadde jeg vonde og hyppige kynnere (5-10 min mellomrom). Ingen blødning da. Fikk full sjekk på føden på lillejulaften - måling av hjertelyd, innvendig og utvendig ul. Alt vel med barnet. Men natt til julaften begynte jeg å blø friskt - ikke veldig mye, men kanskje en skje. Har fremdeles kynnere, men ikke så vonde. Jeg ringte føden og fikk snakke med gyn. som evaluerte min blødning over telefon og jeg snakket m henne flere ganger i løpet av julaften på dagen. Blødningen ga seg og nå er det kun "gammelt", brunt blod - svært lite. Jeg må nevne at jeg har totalt forliggende morkake - noe som ofte fører til blødninger. Jeg synes du skal ringe føden bare for å få en annens mening. De var veldig strenge med meg og sa at jeg i alle tilfeller av blod MÅ ringe føden - dette er ikke noe jeg skal evaluere selv. Er sikkert ikke noe farlig med deg i og med at det ikke er så mye, men for sikkerthets skyld - ring føden. Lykke til NB. Jeg er i uke 30.
camosilla Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Fikk beskjed av jordmor at hvis det kommer friskt blod, SKAL vi ringe føden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå