Sistah*G07*J09* Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Fikk Nintendo wii i julegave. kanskje litt barnslig for alderen jeg da, i og med at jeg er 25år....hehe.... men uansett, den beste julegaven jeg har fått noen som har noen tips til bra spill?? Har tenkt å kjøpe mario galaxy og zelda. men bortsett ifra det, så har jeg ikke peiling på hva som er bra... gjerne noen spill som trenger litt bevegelse...har wii sports (fulgte med maskinen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå