nåerdetmintur:) Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 heisann.. Jeg fikk konstatert en MA for 2 uker siden, og fikk da tilbud om en medikamentell abort, denne ble utført lørdag for 1,5 uke siden. Fikk da beskjed om å vente med sex til det var gått 2 uker (som er førstkommende lørdag), men det greide vi altså ikke. ble en liten kosestund på morgenkvisten i dag, og det jeg lurer på er om noen vet om faren for en eventuell infeksjon er stor?. Har fortsatt små blødninger etter aborten, men det er ikke så mye nå lenger. Er jo så lurt å være etterpåklok, men midt i kosestunden vår tenkte vi egentlig ikke så mye over at dette kanskje ikke var så lurt. Nå tenker jeg bare på at med min flaks denne jula her så får jeg vel en infeksjon i tillegg. Det hadde jo bare vært toppen av krasekaka akkurat nå. Håper noen vet noe om dette..
babysjuk82 Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Treng ik få infeksjon,men du må følg m framover.hvis du får illeluktende utflo,da mene eg æsj.må du dra t legen.samme me smerta,sviing i livmor.
babysjuk82 Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Treng ik få infeksjon,men du må følg m framover.hvis du får illeluktende utflo,da mene eg æsj.må du dra t legen.samme me smerta,sviing i livmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå