Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 fødte tidlig i november og blødde da i ca 4 uker, så opphold og så kom det litt til... men nå har jeg beg. å blø friskt blod igjen...mens eller? er det evn større sjanse for å bli gravid igjen da?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Dette hadde jeg også. Det avtok veldig etter 4 uker og så plutselig kom det frisk blod igjen i ca. en uke. Det var helt borte rundt 6 uker. Tror ikke det er mensen.
sonja&emma Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 ammer du? viss du ikke ammer kan det være mensen ja. jeg fikk tilbake mensen ca 1 mnd etter fødsel (ammet ikke).
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 fikk informasjon fra lege og helsestasjon at enhver blødning etter at renselsen er over, er mensen. Så det var nok mensen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå