Gå til innhold

i morra legges jeg inn :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

og så kommer gutten min med keisersnitt dagen etter,gleder meg såååååå ja! skal bli godt å bli ferdig,en smule lei og tung nå ja, og ei fire år gammel jente som gleder seg fryktelig til å bli storesøster oxo :) ønsker dere alle lykke til videre og godt nyttår,om det ikke er trådløst nettverk,så er jeg ikke her før om en gooood del dager,men skal skrive åssen ks`et gikk når jeg har mulighet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da du. :) Sikkert litt rart å vite den eksakte datoen for når babyen kommer. :)

Masse lykke til, og kos dere sammen. :)

Skrevet

takker så mye :) ja er rart å ha fått en dato ja,men så absolutt verdt det da :) lykke til til deg oxo :)

Skrevet

masse lykke til silje:) blir nok kjempestas:)

skal tenke på deg:)

Skrevet

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...