silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 og så kommer gutten min med keisersnitt dagen etter,gleder meg såååååå ja! skal bli godt å bli ferdig,en smule lei og tung nå ja, og ei fire år gammel jente som gleder seg fryktelig til å bli storesøster oxo ønsker dere alle lykke til videre og godt nyttår,om det ikke er trådløst nettverk,så er jeg ikke her før om en gooood del dager,men skal skrive åssen ks`et gikk når jeg har mulighet
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Så spennende da du. Sikkert litt rart å vite den eksakte datoen for når babyen kommer. Masse lykke til, og kos dere sammen.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 takker så mye ja er rart å ha fått en dato ja,men så absolutt verdt det da lykke til til deg oxo
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 masse lykke til silje:) blir nok kjempestas:) skal tenke på deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå