Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 heihei!! vi har begynt å se litt på sommerferie!! men er litt usikre på hvor vi bør reise med en liten (på snart 2år da)!? vi ser også på dette me "all inklusive"!?! er det noen som har for/imot dette?? takker for alle svar...greit å snart bli ferdig med bestillingen;o)
mammatilpia Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har vært på "all inklusive" for noen år siden. Det er ganske sosialt, fordi alle spiser middag på hotellet. Der vi var hadde alle resturantene gått konkurs pga. at det var så få som spise utenfor hotellet. Så hvis du er glad i variasjon er ikke "all inklusive" og anbefale.
samboer87 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 vi har ikke planlagt men han har ferie hele juli fra bhg så da blir det da og vi pleier alltid å reise til hytta mi i nord norge så det blir vell det vi gjør har litt lyst til å dra til danmark.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Vi har lyst til så mange ting:)) Men akkurat for øyeblikket så lurer vi mest på å dra på bobilferie til Frankrike og så på noen etapper i tour de france Men det er dyyyyrt å leie bobil synes jeg da! Så vi får se hva det blir til.
hårsår Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 He, he! Vi har også tenkt bobil, men vi vil til Sverige, Danmark og Tyskland! Barnehagen har stengt i juli, så da tar vi en felles ferie.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Hei Vi har ikke bestilt enda, men alt er planlagt. Vi skal reise til Icmeler i Tyrkia en tur i mai og engang i juni/juli. Elsker det stedet. Vi var der to ganger i fjor sommer også. En gang ved 4 mnd og igjen ved 6 mnd. Lillegutt stortrivdes han også All-inclusive har jeg ikke noe erfaring med, men vi liker å farte litt rundt.Men det er sikkert kjempebra det også. Vi har egen leilighet nå da, så vi skal bo der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå